Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Fokus na etiku, vrednost i sadržaj u odnosima s javnošću

REGION – Deseta, jubilarna, ali i poslednja regionalna, edukativna konferencija o odnosima s javnošću Proactive u organizaciji agencije Prime Communications održaće se na Kozari će se od 16. do 18. oktobra.
Program konferencije fokus stavlja na ključne izazove s kojima se profesija odnosa s javnošću u doba dinamičnih komunikacija u regionu susreće, na pitanja etike, merenja i vrednosti i sadržaja u odnosima s javnošću.
„Proteklih deset godina, Proactive je radio PR za PR u regionu i uspeo da uveže najveće stručnjake iz profesije i da inspiriše mnoge događaje kojim je poslužio za uzor u organizacionom i programskom smislu. Perspektiva odnosa s javnošća je u jačanju upravo onih vrednosti kojim smo se bavili svih ovih godina: sadržaj, etika, praćenje trendova u komunikaciji i uvođenje novih načina komunikacije kad je to potrebno i, ono po čemu je Proactive postao najprepoznatljiviji, umrežavanju i povezivanju PR profesionalaca. Zaokružujemo priču koja je dala vetar u leđa PR profesiji, posebno u Bosni i Hercegovini, otvarala vidike, obrazovala nas i bila podrška postavljanju PR-a na pripadajuće mesto u upravljačkim strukturama. Nije bio lak ni isplativ posao ali je vredelo“, rekao je Dragan Močević, osnivač agencije Prime Communications.
Predavačku ekipu i ove godine čine najistaknutiji praktičari u regiji: Drenislav Žekić, Dragana Đermanović, Peđa Ašanin Gole, Ksenija Renko, Miloš Čirič, Brane Gruban, Robert Čoban, Dragan Varagić, Vojislav Žanetić i Vladimir Vulić. Osim standardnih formata – predavanja i Proactive World cafea koji će biti posvećen temama poput merenja u PR-u, društveno odgovornog poslovanja, značaja sadržaja u online komunikaciji i ličnog razvoja, i ove godine Proactive priprema i druge sadržaje za učenike i predavače.
Prvi Proactive održan je 2005. godine s ciljem promocije odnosa s javnošću, jačanja statusa ove
strateške funkcije unutar organizacija i kompanija, razmene iskustava i uspostavljanja i jačanja regionalne saradnje u oblasti PR-a. Tokom proteklih 10 godina, pomerio je granice u izučavanju i primeni novih i inovativnih komunikacijskih strategija, kanala, alata i trendova i okupljao i povezao veliki broj PR praktičara iz organizacija, institucija i kompanija. Ovogodišnji Proactive zaokružiće ovu konferencijsku priču već najavljenim učešćem velikog broja stručnjaka za odnose s javnošću iz različitih sfera poslovanja i delovanja.

Informacije o konferenciji i aktuelnosti u vezi s pripremama možete pratiti na web stranici http://proactive.ba/latn/. Zvanični hashtag konferencije je #ProactiveX.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!