today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Festival KAKTUS 2015 pokazatelj strateško-kreativne zrelosti tržišta!

Prvi nacionalni festival integrisanih komunikacija KAKTUS 2015, koji se održava 29. oktobra u Beogradu, posetiće oko 400 marketing i komunikacijskih stručnjaka iz svih država regiona. Festival pod sloganom „Ideje koje opstaju“ ponudiće bogat i zanimljiv program iz različitih oblasti integrisanih komunikacija, kao i pregled najnovijih svetskih trendova.

Tokom konferencijskog dela festivala učesnicima će se predstaviti priznati stručnjaci iz Evrope i sveta – među kojima su i Abraham Asefaw i Maksimilian Kallhed, osnivači Pop Up agencije iz Londona; Catalin Dobre, Executive Creative Director, McCann Bucharest; Toygun Yılmazer, Chief Strategy Officer, TBWAIstanbul; Mike Brandt, osnivač danske agencije Urge i inovativnog pristupa u oglašavanju – Advertisingawesomeness, kao i Matija Vujović i Vladimir Grčić iz agencije Kitchen Prague.

Na festivalu KAKTUS 2015 govoriće i Atanas Raykov, General Manager CEE u kompaniji Viber; Marijana Prpić, brending direktor u kompaniji Google, Svetlana Stavreva, direktor marketinga i komunikacija u kompaniji IBM za Jugoistočnu Evropu, kao i Jacob Kobi Gamliel, osnivač jedne od najvećih digitalnih agencija u Izraelu – iSOCIA.

Večernji program festivala obeležiće dodela nagrada najboljima u struci u oblasti integrisanih komunikacija, a koja je izazvala veliko interesovanje agencija i kompanija iz Srbije. Na konkurs za nagrade KAKTUS 2015 prijavljeno je 113 integrisanih kampanja iz 27 agencija i preko 50 kompanija. Nagrade se dodeljuju u 13 kategorija, a dobijaju ih organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije integrisane kampanje u protekloj godini. O tome ko će dobiti ovogodišnje KAKTUS nagrade odlučuje stručni žiri koji čine 25 uglednih profesionalaca iz kreativnih, PR i digitalnih agencija iz Srbije i regiona.

„Našoj industriji bio je potreban jedan ovakav festival, festival koji će stvoriti tradiciju, koji će negovati drugačije, svežije i hrabre ideje, a u isto vreme i prodrmati i razbuditi naše tržište. Veliko interesovanje agencija i kompanija kako za konferencijski deo festivala, tako i za nagrade pokazatelj je strateško-kreativne zrelosti industrije“, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i urednica portala Marketing mreža, koji je organizator festivala.

Festival KAKTUS 2015 podržalo je 25 medijskih kuća iz celog regiona, kao i 13 sponzora, među kojima su kompanije Carlsberg Srbije, Toyota, IDEA, Zlatiborac, Bambi, Coca-Cola, Johhnie Walker, Doncafe, IBM, Societe Generale banka, Ušće Shopping Centar, Vinarija Panajotović i izdavačka kuća Clio. Partneri festivala su agencije – Direct Media, Pioniri Communications, Headline, Ovation BBDO, Ninamedia, Masel Group, DPC Group i Alma Quattro.

Više informacija o festivalu KAKTUS pronađite na sajtu www.kaktus.rs.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!