SVET – Istraživanje koje je sproveo Business Wire na više od 300 novinara iz Severne Amerike prikazao je novo lice novinarstva, kao i ulogu i vrednost odnosa s javnošću. Internet je uvelike uticao na obe profesije tako što je promenio način na koji se meri delotvornost novinara, odnosno njihovog izveštavanja.
Prema rezultatima, čak 93 odsto novinara služi se službenim web stranicama kompanije, dok njih 77 odsto koristi online redakcije prilikom istraživanja neke teme. Nešto manje koriste se društvene mreže (42 odsto), izjave glasnogovornika kompanije (42 odsto), specijalizovani mediji (41 odsto), blogovi (34 odsto) i Wikipedija (32 odsto).
Jedan od važnijih alata za novinare je saopštenje za javnost koje, prema istraživanjima, traži čak 88 odsto novinara. Međutim, oni što zapravo uvek očekuju jeste da ta saopštenja budu zanimljiva i vredna objave. Kako bi bio zanimljiv, sadržaj za web mora sadržati slike velike razolucije, grafikone, pa čak i video.
Više informacija pronađite OVDE.
Izvor: Edward Bernays škola