Event industrija će se rapidno razvijati uz pomoć digitalnih proizvoda!

Dominik Dragičević, CEO i suosnivač kompanije CoreEvent, za Marketing mrežu govori o budućnosti event managment industrije.

Kako vidite budućnost event industrije? Da li organizacija događaja može da opstane u eri digitalizacije?
Organizacija događaja neće samo opstati, nego će se rapidno razvijati uz pomoć digitalnih proizvoda. Uprkos trendu digitalnih evenata, koji će takođe rasti, neposrednu komunikaciju i networking stvarnih evenata neće biti moguće zameniti. Stvarni eventi će se nadograditi. Budućnost event industrije nalazi se u tehnološkom napretku. Brda Excel tabela postaju prošlost jer se na velikim eventima izrazito teško orijentisati u podacima raspoređenima na taj način te sad postoje bolja rešenja za jednostavniju organizaciju. Jedan od takvih alata je i naš CoreEvent sistem. Organizatori zbog napretka imaju sve veću mogućnost direktne i višesmerne komunikacije sa posetiocima, a s obzirom na rast korišćenja detaljnih i naprednih statistika, eventi će posetiocima nuditi sve bolja iskustva. Takođe, svaka će se organizacijska greška moći popraviti u stvarnom vremenu kroz korišćenje velikih količina podataka.

Koliko su event aplikacije važne na samom događaju? Koliko one zaista omogućavaju networking?
Event aplikacije izrazito su važne jer organizatorima olakšavaju posao, a posetiocima omogućavaju bolje korisničko iskustvo. Organizatori uz pomoć aplikacija manje vremena troše na rutinske i dosadne zadatke te se zbog toga mogu više posvetiti detaljima. To evente čini boljima, naprednijima i prilagođenijima svakom posetiocu. Event aplikacije omogućavaju štampu akreditacija na samim eventima i napredne metode kontrole kretanja posetilaca po eventu, čime se ubrzava i usmerava protok ljudi. Sve to dovodi do povećanja mogućnosti prenošanja informacija učesnicima, među ostalim i od strane sponzora. Kao što znamo, više sponzora znači veći budžet, veće mogućnosti i poboljšanje korisničkog iskustva. Tako svako izdanje eventa ima predispozicije biti bolje od prethodnog. Event aplikacije od ogromnog su značaja za networking, pogotovo u ostvarivanju prvog kontakta. Ljudi se često ne osećaju ugodno komunicirati s nepoznatima, čak i ako su im nužni za posao, a aplikacije im pružaju priliku da lakše prepoznaju potencijalno važne kontakte i ostvare prvi kontakt. Temeljem naših iskustava, nakon ostvarenog prvog kontakta putem event aplikacije, ljudi lakše nastavljaju komunikaciju putem drugih servisa poput WhatsApp poruka ili LinkedIna.

Šta će u budućnost motivisati ljude da posećuju događaje?
Smatram kako će ljudima motivacija za posećivanje evenata biti ista kao i sad – networking, učenje i zabava. Budućnost ipak nudi bolje mogućnosti iskorištavanja potencijala evenata. Ljudima se sad može dogoditi da posete event i plate ulaz, no od toga nemaju ništa jer se ne mogu kvalitetno informirati o sadržaju. Napredak tehnologije nudi poboljšane mogućnosti za širenje mreže kontakata i održavanje postojećih, nudi dostupnost informacija o eventima i mogućnost višesmerne komunikacije digitalnim kanalima – na primer, komunikacija organizacija prema posetiocima, posetioci prema organizatorima, posetioci prema posetiocima i posetioci prema predavačima. Takođe, budućnost nudi razvoj pametnih sistema preporuke evenata na temelju ličnih interesa i big data analitike, zbog čega će biti sve manje šanse da se nađete na eventu s kojim nećete biti zadovoljni.

Jedan trend u event industriji koji će obeležiti 2020. 
2020. će obeležiti sve češća upotreba mobilnih aplikacija za posetioce evenata. Poslednjih godina vidimo rast, a mislimo da nas u nadolazećoj godini očekuje eksplozija aplikacija personaliziranih za svaki event. Tehnologija omogućava da kompanije poput CoreEventa mogu kreirati prilagođene white-labeled aplikacije za svaki event u kratkom roku i po prihvatljivim cenama. Tako postojanje aplikacije za postojeći eventa prestaje nekakav fancy dodatak cool konferencijama te postaje imperativ za organizaciju visokokvalitetnih evenata koji pružaju posetiocima mogućnost da iskoriste sav potencijal tih događaja.

U kom smeru će se razvijati CoreEvent?
CoreEvent postaje jedinstven alat za pripremu i organizaciju evenata i povezivanje učesnika. Idemo u smeru SaaS-a, što znači software kao usluga, te planiramo širenje s regionalnog tržišta na viši nivo. Kroz rad s klijentima u regiji usavršili smo naš sistem te ga prilagodili masovnijoj upotrebi te smo spremni za iskorak. S tehnološke strane, u našem roadmapu nalaze se ideje vezane uz razna pametna rešenja te napredna korištenja big data analiza, čime želimo omogućiti našim klijentima konstantan napredak u organizaciji i revolucionarizaciju event management industrije kroz personalizaciju pristupa svakom potencijalnom posetiocu.

 


Oceni tekst

4,65 od 5
Loading...

Komentari