Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

European Communication Monitor 2015

U toku je istraživanje European Communication Monitor 2015. Ako se bavite komunikacijama, molimo vas da odvojite 15 minuta vremena i doprinesete ovogodišnjem istraživanju na sledećem linku: http://www.communicationmonitor.eu/. Anketu je potpuno anonimna, a upitnik možete popuniti najkasnije do 31. marta ove godine.

Ovo istraživanje iz oblasti komunikacionog menadžmenta i odnosa s javnošću, sprovodi se jednom godišnje od 2007. godine. Istraživanje iz 2014. predstavlja najiscrpniju analizu do sada, sa učešćem 2.777 profesionalaca iz 42 zemlje Evrope, među kojima je i Srbija. Naša zemlja je prvi put imala dovoljan broj ispitanika za poređenje sa ostalim evropskim zemljama 2011. godine.

Ove godine European Communication Monitor usmeren je na teme poput razlika između marketinga i odnosa s javnošću, strategija slušanja i identifikacije stejkholdera, merenje učinka kampanja, saradnje između klijenata i agencija i uspostavljanje partnerskih odnosa s medijima.

European Communication Monitor vodi međunarodna istraživačka grupa koju čine profesori sa 11 renomiranih univerziteta širom Evrope, a u organizaciji European Public Relations Education and Research Association (EUPRERA), European Association of Communication Directors (EACD) i uz podršku vodeće evropske konsultanstke kuće Ketchum Pleon. Istraživanje se sprovodi u naučne svrhe, u pokušaju da se projektuju budući tokovi naše struke.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!