Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Etihad ervejz pokrenuo novu globalnu brend kampanju

SVET – Etihad ervejz pokrenuo je svoju novu globalnu brend kampanju uz svetsku premijeru nove TV reklame u Abu Dabiju. Nikol Kidman je zvezda i narator reklamnog filma, koji će se prikazivati na svetskim TV stanicama i društvenim mrežama, dok će se slike iz kampanje pojaviti u štampanim, digitalnim medijima i na reklamama na javnim mestima.

TV reklama je snimljena u novoj perjanici Etihad ervejza, avionu Erbas A380, kao i na lokacijama širom sveta, među kojima su i brojne znamenitosti Abu Dabija. U reklami se takođe pojavljuje i digitalno kreirana scena Kidmanove u enterijeru Luvra u Abu Dabiju, koji će uskoro biti otvoren, kao veličanstveni futuristički prikaz savremenog građevinarstva slavnog arhitekte Žana Novela, inspirisanog svetlošću i geometrijskim oblicima koji krase ovaj emirat.

Priču o brendu Etihad ervejz protumačio je i pretočio u vizuelnu formu režiserski tim i bračni par Anthony Atanasio i Valerie Martinez, koji je kreirao neke od vizuelno najsmelijih reklama u proteklih šest godina, dok je M&C Saatchi Australija, deo globalne kreativne agencije Etihad ervejza, M&C Saatchi, osmislio koncept za novu kampanju.

Tom Mekfarlejn, osnivač i kreativni direktor M&C Saatchi Australija, je dodao: „Od kada je završen rad na kampanji, često me pitaju šta me je inspirisalo. Postoji mnogo različitih odgovora, ali u ovom slučaju, inspiracija je došla direktno od samog proizvoda.“

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!