SVET – Etihad ervejz pokrenuo je svoju novu globalnu brend kampanju uz svetsku premijeru nove TV reklame u Abu Dabiju. Nikol Kidman je zvezda i narator reklamnog filma, koji će se prikazivati na svetskim TV stanicama i društvenim mrežama, dok će se slike iz kampanje pojaviti u štampanim, digitalnim medijima i na reklamama na javnim mestima.
TV reklama je snimljena u novoj perjanici Etihad ervejza, avionu Erbas A380, kao i na lokacijama širom sveta, među kojima su i brojne znamenitosti Abu Dabija. U reklami se takođe pojavljuje i digitalno kreirana scena Kidmanove u enterijeru Luvra u Abu Dabiju, koji će uskoro biti otvoren, kao veličanstveni futuristički prikaz savremenog građevinarstva slavnog arhitekte Žana Novela, inspirisanog svetlošću i geometrijskim oblicima koji krase ovaj emirat.
Priču o brendu Etihad ervejz protumačio je i pretočio u vizuelnu formu režiserski tim i bračni par Anthony Atanasio i Valerie Martinez, koji je kreirao neke od vizuelno najsmelijih reklama u proteklih šest godina, dok je M&C Saatchi Australija, deo globalne kreativne agencije Etihad ervejza, M&C Saatchi, osmislio koncept za novu kampanju.
Tom Mekfarlejn, osnivač i kreativni direktor M&C Saatchi Australija, je dodao: „Od kada je završen rad na kampanji, često me pitaju šta me je inspirisalo. Postoji mnogo različitih odgovora, ali u ovom slučaju, inspiracija je došla direktno od samog proizvoda.“