SVET – Organizatori EPICA Awards lansirali su novu kategoriju za nagrade – PR Grand Prix. Prema rečima žirija, nagrada će biti otvorena za pobednike u PR kategoriji kao i za druge kampanje sa dokazano visokim nivoom zarađene medijske pokrivenosti.
Ovom novinom, broj Epica Grand Prix nagrada iznosi sedam, zajedno sa Grand Prix nagradama u kategorijama Film, Print, Digital, Design, Responsibility i Alternative.
Direktor Epica Awards Mark Tungate rekao je tim povodom: „Tokom godina evoluirali smo od nagrade za oglašavanje u onu koja obuhvata sve aspekte kreativne komunikacije. Što se tiče prijava, videli smo porast broja PR kampanja, kao i PR agencija, pa se činilo primerenim da ovoj disciplini dodelimo i veliku nagradu.“
Mnogi novinari u Epica žiriju pišu o PR-u. S obzirom na njihov posao, oni imaju instinktivan osećaj za ovu disciplinu. Epica definiše PR operacije kao „kampanje u oblasti odnosa sa medijima, javnih poslova, upravljanja krizama, lobiranja, upravljanja zajednicom i uticajima, finansijske komunikacije i odnosa sa zainteresovanim stranama“; kao i „projekti i aktivnosti posebno osmišljeni da generišu zarađene medije“.
„Znamo da sjajni oglasi ponekad generišu zarađene medije, ali ovo je nagrada za kampanje sa PR strategijom u fokusu“, dodao je Tungate.
Nagrade Epica otvorene su za rane prijave do 31. avgusta. Krajnji rok za prijavu je 7. oktobar.
Više informacija na sajtu https://www.epica-awards.com/news