Više od 50% online marketara postavljaju više prioritete na poboljšanje e-marketinške kampanje nego na izgradnju svoje social media zajednice, sudeći po istraživanju Emailvision. Bolje personalizacije e-maila bile su prioritet za 58% online marketara, a pratili su ih 52% onih koji su smatrali da je veći broj pretplatnika njihova glavna briga. Manje od četvrtine ispitanika (23%) smatraju da je povećanje broja e-mail kampanja koje sprovode njihov prioritet.
Jačanje marketinga na društvenim medijima došlo je iza e-mail kampanja sa 22% marketara koji misle da svoje napore u izgradnji društvene medijske zajednice drže kao najveći prioritet. Povećanje broja inicijativa na društenim medijima bio je prioritet za 18%. Poboljšanje kvalitete kampanja za mobilni marketing čini se nepopularno, sa samo 10% marketara smatraju da im je to prioritet. Ispitivanje je sprovedeno u maju ove godine, a uzeta su u obzir mišljena više od 560 online marketara.
Izvor: Media Marketing