Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Dve reči su promenjene, ali suština ostaje ista!

SVET – Globalno izdanje „Njujork tajmsa“, „Internešenel Herald tribjun“, od danas će se zvati „Internešenel Njujork tajms“. Dve reči su promenjene, ali suština ostaje ista, kaže urednik lista za Evropu Ričard Stivenson.
List Internešenel Herald tribjun od danas se zove Internešenel Njujork tajms, čime je zatvoreno jedno poglavlje u 125 godina dugoj istoriji ovog lista i otvorena nova stranica. Urednik lista za Evropu Ričard Stivenson rekao je za AFP da postoji nostalgija za starim nazivom, i naglašava da je „DNK“ novine ostala nepromenjena.
„Dve reči su promenjene, ali ime lista se više puta u prošlosti menjalo“, rekao je Stivenson i dodao da promena imena štampanog izdanja ne znači promenu njegove suštine, a i font je ostao isti.
IHT je od 1967. do 2003. godine bio u vlasništvu kompanija „Njujork tajms“ i „Vašington post“, da bi potom njujorški list postao jedini vlasnik i restilizovao list kao globalno izdanje Njujork tajmsa. Sa tiražom od 226.000 primeraka u 2011. godini, IHT se štampao na 38 lokacija i distribuirao u više od 160 zemalja.
Prema Stivensonovim rečima, „rebrendiranje“ lista bilo je neophodno u okviru nastojanja kompanije da se prilagodi digitalnoj eri. „To treba da poruči našim čitaocima širom sveta da smo mi medijska organizacija sposobna da pokrivamo svet na svakoj platformi – bilo u štampanom, bilo u digitalnom izdanju – i u svakoj vremenskoj zoni“, kaže Stivenson.
Do promene dolazi u trenutku kada se mnogi štampani mediji širom sveta suočavaju sa ekonomskim posledicama nemogućnosti da pronađu nov model poslovanja kako bi se izborili sa novim navikama konzumiranja vesti.

Odgovor na izazove onlajn medija
Za ovu tranziciju, ključna je bila odluka kompanije Njujork tajms pre tri godine da pređe na onlajn sadržaj. Dugo se pretpostavljalo da će onlajn mediji biti besplatni, ali je veliki deo medijske industrije počeo da uviđa opasnost od davanja besplatnih sadržaja.
Sa 700.000 ditigalnih pretplatnika njujorškog lista i sve većim zahtevom za vestima koje se mogu prezentovati ljudima i preko mobilnih telefona, budućnost štampanih medija više nije garantovana, napominje Stivenson. „Mi volimo štampu i želeli bismo da ona opstane što je duže moguće. Ali to ne zavisi od nas, već od tržišta, a mi moramo da odgovorimo na njegove zahteve“, kaže Stivenson, ali dodaje da će list izlaziti sve dok bude bilo dovoljno čitalaca koji žele da čitaju štampano izdanje.
IHT je 1887. godine osnovao izdavač Gordon Benet kao evropsko izdanje Njujork heralda, namenjenog američkim doseljenicima u Evropi, naročito u Parizu gde mu je i sedište.
Dok mnogi žale zbog promene imena i kažu da ga je trebalo samo redizajnirati, Stivenson veruje da će se čitaoci brzo navići i da će upravo ono što su voleli kod Internešenel Herald tribjuna pronaći u Internešenel Njujork tajmsu.

Izvor: RTS

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!