Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Drama u taksiju u finalu Cresta festivala

Kampanja Drama u taksiju koju je kreirala i realizovala agencija McCann Beograd uvrštena je u uži izbor za međunarodnu nagradu Cresta koju dodeljuje njujorška kompanija Creative Standards International u saradnji sa Međunarodnim udruženjem za oglašavanje (IAA).

Ova kampanja nastala je u okviru repozicioniranja i osvežavanja imidža jednog od naših najuglednijih pozorišta, Jugoslovenskog dramskog pozorišta (JDP) ušla je u uži izbor u kategoriji internet filmova.

“Za mene i ljude iz našeg tima, broj osvojenih priznanja je još jedna potvrda vrednosti ove kampanje. Ono što nam je podjednako važno koliko i nagrade su poslovni rezultati, jer ljudi i dalje i sve više odlaze u pozorište, delom i zahvaljujući ovoj kampanji”, kaže Vladimir Ćosić, kreativni direktor agencije McCann Beograd i dodaje: “Ipak, ono što je zaista iznenađenje je da je kampanja nastavila da živi nezavisno od našeg uticaja, jer pozorišni (i širi auditorijum) još uvek priča o video materijalima koje smo napravili i još uvek ih među sobom dele i komentarišu. A ono čemu se i sam povremeno, posle toliko vremena intimno obradujem je činjenica da se i danas, kada po ko zna koji put pogledam same virale, nasmejem od srca kao i prvog puta.”

Ovo je još jedan uspeh za Dramu u taksiju koja je već osvojila brojne domaće, regionalne i međunarodne nagrade i imala je velikog uspeha na regionalnoj i internacionalnoj festivalskoj sceni. Pored nagrade SoMoBorac za viralni block buster na Weekend Media Festivalu u Rovinju, nagrade Zlatni i Srebrni bubanj na regionalnom festivalu Golden Drum u Portorožu, kao i učešće u finalu AdCup festivalu, kampanja Drama u taksiju nedavno je dobila nagradu ulaskom na finalnu short listu Njujorškog festivala advertajzinga u kategoriji Društveni mediji i viralni marketing, nagradu PRiznanje koju dodelju Društvo Srbije za odnose sa javnošću (DSOJ) u kategoriji Upotreba digitalnih medija i novih tehnologija, kao i nagradu Britanskog saveta Najbolje digitalno rešenje u kulturi.

U uži izbor za nagrade Cresta za kreativnu odličnost u oglašavanju i tržišnom komuniciranju ušla su 264 rada u dvanaest kategorija. Žiri, u kojem je više od sto kreativaca iz celoga svijeta, prijavljene radove ocenjuje na osnovu samo dva kriterijuma: izvrsnost kreativne ideje i kvalitet njene realizacije.
Najviše radova u užem izboru za nagrade Cresta imaju agencija Impact BBDO iz Dubaija i njujorška agencija McCann Erickson, svaka po osamnaest, slede švedski Forsman & Bodenfors sa šesnaest finalista, francuski Publicis Conseil s trinaest i nemački Heimat Berlin sa jedanaest radova u užem izboru. Pobednički radovi će biti objavljeni 12. oktobra 2015.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!