Povodom projekta Agency Report, koji je pokrenula Marketing mreža, u saradnji sa agencijom IPSOS Strategic Marketing, uradili smo seriju intervjua sa predstavnicima agencija na temu transparetnosti tržišta. Tim povodom razgovarali smo sa Zoranom Ivanovićem, CEO u Web Media Agency.
Koji je bio Vaš motiv za učešće u projektu #AgencyReport18? Zašto i ostale agencije treba da pošalju svoje podatke?
Zato što je užasno važno da postoji jasna slika o okruženju u kome svi mi iz struke radimo i, zašto to ne reći i tako, živimo. Smatram da bi trebalo da bude dužnost svakog od nas da deljenjem potrebnih informacija pomogne kreiranju ovog izveštaja i omogući da on na taj način bude potpun i precizan, pa samim tim i merodavan.
Zašto je, po Vašem mišljenju, važno da imamo transparetno tržište sa javno dostupnim podacima o poslovnim rezultatima agencija? Šta je za Vas transparentnost?
Transparentnost je reč koju sam hteo da upotrebim u odgovoru na prvo pitanje, ali evo sad prilike. Na žalost, u našem društvu je priča o transparentnosti ravna priči o vetrenjačama. Ne samo u oblasti kojom se bavimo, već na svim nivoima. Dostupnost informacijama je nešto bez čega ne vidim da društvo može da ide napred. 2018-ta je, a mnogi ljudi razmišljaju kao da smo u prošlom milenijumu.
Za našu agenciju, važno je…
Da radi na uređenom i stabilnom tržištu, na tržištu na kome se cene kreativnost i vredan rad, na tržištu otvorenom za nove tendencije i tehnologije, na tržištu na kome se do novih poslova ne dolazi preko “partijskih kanala” i na kome se tenderi ne “nameštaju”… Naravno, osnovni preduslov je jaka privreda. Opet pričam o vetrenjačama.