today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Dostupnost informacija je nešto bez čega društvo ne može da ide napred!

Povodom projekta Agency Report, koji je pokrenula Marketing mreža, u saradnji sa agencijom IPSOS Strategic Marketing, uradili smo seriju intervjua sa predstavnicima agencija na temu transparetnosti tržišta. Tim povodom razgovarali smo sa Zoranom Ivanovićem, CEO u Web Media Agency.

Koji je bio Vaš motiv za učešće u projektu #AgencyReport18? Zašto i ostale agencije treba da pošalju svoje podatke?
Zato što je užasno važno da postoji jasna slika o okruženju u kome svi mi iz struke radimo i, zašto to ne reći i tako, živimo. Smatram da bi trebalo da bude dužnost svakog od nas da deljenjem potrebnih informacija pomogne kreiranju ovog izveštaja i omogući da on na taj način bude potpun i precizan, pa samim tim i merodavan.

Zašto je, po Vašem mišljenju, važno da imamo transparetno tržište sa javno dostupnim podacima o poslovnim rezultatima agencija? Šta je za Vas transparentnost?
Transparentnost je reč koju sam hteo da upotrebim u odgovoru na prvo pitanje, ali evo sad prilike. Na žalost, u našem društvu je priča o transparentnosti ravna priči o vetrenjačama. Ne samo u oblasti kojom se bavimo, već na svim nivoima. Dostupnost informacijama je nešto bez čega ne vidim da društvo može da ide napred. 2018-ta je, a mnogi ljudi razmišljaju kao da smo u prošlom milenijumu.

Za našu agenciju, važno je…
Da radi na uređenom i stabilnom tržištu, na tržištu na kome se cene kreativnost i vredan rad, na tržištu otvorenom za nove tendencije i tehnologije, na tržištu na kome se do novih poslova ne dolazi preko “partijskih kanala” i na kome se tenderi ne “nameštaju”… Naravno, osnovni preduslov je jaka privreda. Opet pričam o vetrenjačama.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!