today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Dodeljena PRiZNANJA PRofesionalcima!

Društvo Srbije za odnose s javnošću (DSOJ) nagradilo je sinoć najbolje komunikacijske kampanje, projekte i inicijative na tradicionalnom, petnaestom po redu godišnjem „PRijemu“, koji je otvorio poznati pevač i ovogodišnji predstavnik Srbije na Evroviziji Željko Joksimović. Za nagrade ove godine, u 13 kategorija, prijavilo se ukupno 69 radova, a u finalnom izboru našao se 31 projekat iz korporativnog, javnog, neprofitnog sektora.
U kategoriji PR agencija godine nagrada je pripala agenciji Executive Group. Pored toga, pomenuta agencija osvojila je i najviše PRiZNANJA ove godine, i to u kategorijama: Korporativne komunikacije – velika preduzeća, Interne komunikacije, Komunikacija u javnom sektoru, Upotreba digitalnih medija i novih tehnologija u komunikaciji, Integrisane kampanje, kao i Niskobudžetne kampanje. U kategoriji Komunikacija u neprofitnom sektoru, članovi stručnog žirija dodeli su dve nagrade – agenciji Executive Group za kampanju o podizanju javne svesti o astmi – SCAN projekat i Incest trauma centru Beograd za projekat 1 od 5 – kampanja protiv seksualnog nasilja.
PRiZNANJE u kategoriji Korporativne komunikacije – mala i srednja preduzeća osvojila je kompanija Infostud 3, dok je u kategoriji Brend PR nagrada pripala Erste banci Novi Sad za projekat „supERSTEp program podrške mladima za pokretanje biznisa“. Banci Intesa Beograd pripala je nagrada u kategoriji Komunikacija društveno odgovornog poslovanja, a agenciji StratCom nagrada u kategoriji Krizne komunikacije. Društvo Srbije za odnose s javnošću dodelilo je sinoć i nagradu za najbolji akademski rad „Dr Dragutin Vračar“.
„Veoma sam zadovoljan, jer je uprkos krizi na konkursu za PRiZNANJE učestvovalo 69 prijavljenih radova. Ovim se pokazuje da se mnogo radilo i da su odnosi s javnošću prepoznati kao važan deo upravljanja. Čestitam pobednicima u nadi da će sledeće godine biti još više radova koji će proslavljati struku odnosa s javnošću“, rekao je predsednik DSOJ Miloš Đajić, prilikom otvaranja PRijema 2012.

Spisak svih dobitnika PRiZNANJA možete pogledati na sajtu DSOJ-a www.pr.org.rs.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!