Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Dodeljena PRiZNANJA PRofesionalcima!

Društvo Srbije za odnose s javnošću (DSOJ) nagradilo je sinoć najbolje komunikacijske kampanje, projekte i inicijative na tradicionalnom, petnaestom po redu godišnjem „PRijemu“, koji je otvorio poznati pevač i ovogodišnji predstavnik Srbije na Evroviziji Željko Joksimović. Za nagrade ove godine, u 13 kategorija, prijavilo se ukupno 69 radova, a u finalnom izboru našao se 31 projekat iz korporativnog, javnog, neprofitnog sektora.
U kategoriji PR agencija godine nagrada je pripala agenciji Executive Group. Pored toga, pomenuta agencija osvojila je i najviše PRiZNANJA ove godine, i to u kategorijama: Korporativne komunikacije – velika preduzeća, Interne komunikacije, Komunikacija u javnom sektoru, Upotreba digitalnih medija i novih tehnologija u komunikaciji, Integrisane kampanje, kao i Niskobudžetne kampanje. U kategoriji Komunikacija u neprofitnom sektoru, članovi stručnog žirija dodeli su dve nagrade – agenciji Executive Group za kampanju o podizanju javne svesti o astmi – SCAN projekat i Incest trauma centru Beograd za projekat 1 od 5 – kampanja protiv seksualnog nasilja.
PRiZNANJE u kategoriji Korporativne komunikacije – mala i srednja preduzeća osvojila je kompanija Infostud 3, dok je u kategoriji Brend PR nagrada pripala Erste banci Novi Sad za projekat „supERSTEp program podrške mladima za pokretanje biznisa“. Banci Intesa Beograd pripala je nagrada u kategoriji Komunikacija društveno odgovornog poslovanja, a agenciji StratCom nagrada u kategoriji Krizne komunikacije. Društvo Srbije za odnose s javnošću dodelilo je sinoć i nagradu za najbolji akademski rad „Dr Dragutin Vračar“.
„Veoma sam zadovoljan, jer je uprkos krizi na konkursu za PRiZNANJE učestvovalo 69 prijavljenih radova. Ovim se pokazuje da se mnogo radilo i da su odnosi s javnošću prepoznati kao važan deo upravljanja. Čestitam pobednicima u nadi da će sledeće godine biti još više radova koji će proslavljati struku odnosa s javnošću“, rekao je predsednik DSOJ Miloš Đajić, prilikom otvaranja PRijema 2012.

Spisak svih dobitnika PRiZNANJA možete pogledati na sajtu DSOJ-a www.pr.org.rs.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!