Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Dodeljena PRiZNANJA PRofesionalcima!

Društvo Srbije za odnose s javnošću (DSOJ) nagradilo je sinoć najbolje komunikacijske kampanje, projekte i inicijative na tradicionalnom, 17. po redu godišnjem PRijemu. Za nagrade ove godine, u 12 kategorija, prijavljena su ukupno 53 projekta, a u finalnom izboru našla su se 24 rada iz korporativnog, javnog i neprofitnog sektora.
U kategoriji PR agencija godine nagrade su pripale – Executive Group (u kategoriji velike agencije) i New Moment New Ideas Company (u kategoriji male i srednje agencije). Prestižno PRiZNANJE – Komunikator godine ove godine otišlo je u ruke Predragu Mariću, zameniku ministra i Načelniku sektora za vanredne situacije MUP-a Republike Srbije. Predlog i odluka Žirija ko će osvojiti titulu Komunikator godine doneta je dosta ranije, a na žalost nedavni tragični događaji samo su dodatno potvrdili ispravnost izbora članova Žirija.
Nagrada za Izuzetan lični doprinos u oblasti komunikacija za 2013. godinu uručena je Milošu Đajiću.
Pored toga, ove godine agencija Executive Group osvojila je najviše PRiZNANJA, i to u kategorijama: Interne komunikacije, Brend PR, Upotreba digitalnih medija i novih tehnologija u komunikaciji, kao i jedno Posebno PRiZNANJE članova Žirija za projekat „Nacionalni dan borbe protiv raka dojke“ za klijenta kompaniju Avon. Članovi Žirija dodelili su još dva Posebna PRiZNANJA – agenciji Action Global Communications za projekat „Air Serbia – nova nacionalna aviokompanija“ i volonterima koji rade u okviru sajtova www.poplave.rs za obaveštavanje javnosti tokom trajanja poplava u Srbiji.
Kompanija Telekom Srbija osvojila je ove godine dva PRiZNANJA za kampanju „Kad voziš, parkiraj telefon!“ i to u kategorijama Integrisane komunikacije i Komunikacija društveno odgovornih projekata.
PRiZNANJE u kategoriji Korporativne komunikacije – mala i srednja preduzeća osvojila je agencije Chapter 4 PR za projekat „Komunikacija na francuski način“, dok je u kategoriji velikih preduzeća nagrada pripala kompaniji Coca Cola sistem i agenciji Represent Communications.
Nagrada za Komunikaciju u neprofitnom sektoru osvojila je agencija New Moment New Ideas Company za projekat „Moto Deda mrazevi“, dok je kompaniji Vip Mobile pripalo PRiZNANJE u kategoriji Krizne komunikacije i upravljanje rizicima za projekat „Modernizacija Vip mrežne opreme u Vojvodini“.
Spisak svih dobitnika PRiZNANJA možete pogledati na sajtu DSOJ-a www.pr.org.rs.
„Iako je broj radova koji su ove godine konkurisali za PRiZNANJE bio nešto manji u odnosu na prošlu godinu, njihov kvalitet je bio na višem niovou i mislim da svi zajedno treba da budemo ponosni na razvoj naše struke. Konkurencija je bila izuzetno jaka i u dosta slučajeva odlučivale su nijanse kako u pogledu odabira finalista, tako i pobednika“, rekla je predsednica Žirija Rajka Šinik Vulić.
Sinoć na tradicionalnom PRijemu, zajedno sa osnivačima i svim predsednicima, obeleženo je i 10 godina postojanja Društva Srbije za odnose s javnošću.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!