Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Dodeljena PRiZNANJA PRofesionalcima!

Društvo Srbije za odnose s javnošću (DSOJ) nagradilo je danas najbolje komunikacijske kampanje, projekte i inicijative na tradicionalnom 16. po redu godišnjem „PRijemu“. Za nagrade ove godine, u 12 kategorija, prijavilo se ukupno 66 radova.
U kategoriji PR agencija godine nagrada je pripala agencijama Represent Communications (velika agencija) i Blumen Group (mala i srednja agencija). Pored toga, agencija Represent Communications osvojila je još dva PRiZNANJA u kategorijama: Korporativne komunikacije – mala i srednja preduzeća za projekat „Dijalogom do razumevanja“ i Komunikacija društveno odgovornog poslovanja za projekat ”Domaća inovativnost – globalna primena”. Agenciji New Moment New Ideas Company ove godine, takođe, pripale su dve nagrade u kategorijama PR komunikacija u integrisanim kampanjama i Komunikacija u neprofitnom sektoru.
U kategoriji Korporativne komunikacije – velika preduzeća, članovi stručnog žirija dodeli su nagradu kompaniji Victoria Group za projekat ”Korporativne komunikacije Victoria Group – otvaranje novog pogona Sojaprotein“.
PRiZNANJE u kategoriji Interne komunikacije osvojila je kompanija Delhaize Serbia, dok je u kategoriji Brend PR nagrada pripala agenciji Executive Group za projekat ”Jačanje Doncafe brenda izgradnjom odnosa sa Internet zajednicom”. Agenciji Chapter4 zasluženo je pripalo PRiZNANJE u kategoriji Upotreba digitalnih medija i novih tehnologija u komunikaciji za projekat ”Chapter 4 viralna čestitka”.
Kada su u pitanju Posebna PRiZNANJA, nagrada Izuzetan lični doprinos u oblasti komunikacija ove godine otišla je u ruke Nataši Pavlović Bujas, osnivaču i direktorki agencije Blumen Group. Društvo Srbije za odnose s javnošću dodelilo je i nagradu za najbolji akademski rad „Dr Dragutin Vračar“ Branislavi Jovičić, kao i Posebno PRiZNANJE Žirija „Pioniri komunikacije“ Centru za razvoj dečijih interesovanja – Povratak prirodi.

Vest o dobitnicima PRiZNANJA zapravo nije novost, budući da je juče na Twitter-u „procureo“ spisak nagrađenih, a koji je na svom profilu objavio Nebojša Radović – @eniac. Objavljeni spisak izazvao je burne reakcije PR-ovaca, ali i čitave online zajednice. Nakon nekog vremena oglasilo se i Društvo Srbije za odnose s javnošću koje je na svojoj Facebook stranici objavilo kratko saopštenje u kome se, između ostalog, navodi da objavljeni spisak nije zvanični dokument DSOJ, dok je spisak dobitnika ubrzo skinut sa interneta, a @eniac obrisao svoje tvitove.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

1 KOMENTAR

  1. Istina je da sam sklonio tvitove ali pre svega jer nisam hteo da povredim nikog u celom procesu. Pogotovu sto su bili optuzeni neki moji dragi prijatelji da su mi dali spisak što uopšte nije tačno. Spisak je kružio gradom u poslednjih nekoliko dana ali ga niko nije javno objavio pre mene. I zato je malo licemerno optuživati bilo koga. Cestitke pobednicima a i jedna i druga strana ce nadam se izvuci neke zakljucke iz celog desavanja. Meni je zao ako sam ikoga povredio ili uvredio ovim postupkom ali zaista nisu postojale krajnje namere.

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!