today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Dobro je – najveći je neprijatelj remek-dela!

Marketing mreža i Xiaomi uradili su seriju intervjua sa predstavnicima kompanija i agencija u Srbiji na brojne teme iz struke. Između ostalo, sa našim sagovornicima pričali smo o tome kako nastaju remek-dela i ko ih stvara, šta je potrebno za više od remek-dela, ali smo pričali i o uspesima i trendovima na tržištu. Naš sagovornik ovoga puta bio je Jovan Bugarčić, Marketing Director, Imlek. Profesionalne fotografije urađene su sa Xiaomi 13 serijom telefona, koji su lansirani pod sloganom „Za više od remek-dela“.

Šta je, po Vašem mišljenju, potrebno za više od remek-dela?
Ne samo u advertajzingu, nego uopšte, kada pričamo o remek-delu, krenu bih od toga – šta je najveći neprijatelj remek-dela? A to DOBRO JE. Dovoljno je dobro, nećemo da idemo dalje, nećemo da pomeramo stvari. Mislim da moramo da prevaziđemo to „dobro je“ i da uradimo nešto da uložimo dodatni napor i dođemo do nečega sjajnog. I tako nastaju remek-dela.

Kako nastaju remek-dela i ko ih stvara?
Remek-dela stvaraju ljudi. Počev od prvo kompanije koja daje brief kreativnoj agenciji i svi mi kroz briefove i debriefove, razgovore, dolazimo do nečeg sjajnog. Mora da odbacimo tri loše ili pet loših ideja, da bi došli do jedne dobre, od koje možemo da napravimo na kraju remek-delo.

Ko danas postavlja pravila igre na tržištu – brend ili potrošač? 
Rekao bih da je to jedan krug. U zavisnosti u kom delu kruga se nalazimo, nekada je to potrošač i mi kao brendovi odnosno kompanije, moramo uvek da slušamo potrošače. Opet sa druge strane mi nekada treba da stvorimo potrebu za nečim da bi potrošač prepoznao, da mu baš to treba i da baš to kupi. Tako da, sve je toliko napredovalo i potrošač više nije onaj običan potrošač. Sada je i on kao takav dosta obrazovaniji, edukovaniji o svim ovim stvarima. To je prosto ciklus. Mislim da to zajedno radimo i zajedno postavljamo pravila.

Da li je ulaganje u lojalnost potrošača zapravo ulaganje u lojalnost brenda?
Nikada ne smemo da zaboravimo potrošača. Potrošač je onaj koji nas nagradi ili kazni, za nešto što smo uradili ili nismo. I ako citiram Ogilvija koji kaže „potrošač je i vaša mama“. Da to je potrošač. Ne možemo potcenjivati nikada snagu potrošača. Potrošač će uvek nagraditi našu nagradu ka njemu.

Kako danas privući i zadržati lojalnog potrošača?
Da bi zadržali lojalnog potrošača nikada ne možemo, odnosno nikada ne smemo da ga izneverimo. Moramo da mu isporučimo baš ono što on želi, ono što smo mu obećali i što mu nudimo kroz naše marketinške poruke.

Video intervju pogledajte na linku ispod:

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!