Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz agencija na temu – šta će biti ključni trendovi u 2015. godini?
„Jedina konstanta u ovoj godini biće promena i redefinisanje svih postojećih sistema komunikacije, a glavni izazov biće brzina kojom se kompanije prilagođavaju ovim savremenim trendovima. Rastući trendovi biće još veća dominacija društvenih mreža, personalizacija sadržaja koji komuniciramo u zavisnosti od toga kome se i na koji način obraćamo, ali i građenje reputacije kompanija ulaganjem u društvo i zajednicu iz koje su nastale i izgradile svoj brand. „Dobre“ kompanije imaće bolju reputaciju, nego one „uspešne“, a uspešne će biti samo one koje su dobre.“ Branka Conić, direktor, New Moment PR agencija
„Najveći izazov u struci u 2015. biće dalja alhemizacija naše profesije, kako sa što manje budžeta napraviti što bolje komunikacijske rezultate. U oblasti PR-a klijenti će otkrivati nove mogućnosti proizvodnje contenta, a agencije kako jednom osvojene klijente iznova zadovoljavati kvalitetom usluga.“ Borislav Miljanović, CEO, Represent Communications
Povodom trećeg rođendana, Marketing mreža organizuje 25. i 26. februara 2015. godine u novom ekskluzivnom hotelu Radisson Blu Old Mill u Beogradu, prvi regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2015.
Više informacija pronađite na https://marketingmreza.rs/izazov-2015/