Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

„Dobre“ kompanije imaće bolju reputaciju, nego one „uspešne“…

Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz agencija na temu – šta će biti ključni trendovi u 2015. godini?

„Jedina konstanta u ovoj godini biće promena i redefinisanje svih postojećih sistema komunikacije, a glavni izazov biće brzina kojom se kompanije prilagođavaju ovim savremenim trendovima. Rastući trendovi biće još veća dominacija društvenih mreža, personalizacija sadržaja koji komuniciramo u zavisnosti od toga kome se i na koji način obraćamo, ali i građenje reputacije kompanija ulaganjem u društvo i zajednicu iz koje su nastale i izgradile svoj brand. „Dobre“ kompanije imaće bolju reputaciju, nego one „uspešne“, a uspešne će biti samo one koje su dobre.“ Branka Conić, direktor, New Moment PR agencija

 

borislav-Miljanovic„Najveći izazov u struci u 2015. biće dalja alhemizacija naše profesije, kako sa što manje budžeta napraviti što bolje komunikacijske rezultate. U oblasti PR-a klijenti će otkrivati nove mogućnosti proizvodnje contenta, a agencije kako jednom osvojene klijente iznova zadovoljavati kvalitetom usluga.“ Borislav Miljanović, CEO, Represent Communications

Povodom trećeg rođendana, Marketing mreža organizuje 25. i 26. februara 2015. godine u novom ekskluzivnom hotelu Radisson Blu Old Mill u Beogradu, prvi regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2015.

Više informacija pronađite na https://marketingmreza.rs/izazov-2015/

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!