REGION – Nakon osvojenog 2. mesta u luksuznoj kategoriji najvećeg svetskog takmičenja u dizajnu ambalaže Dieline, zatim nagrada Red Dot i IdejaX, DNNA ambalaža nagrađena i na međunarodnom takmičenju Hiiibrand fokusiranom na brend dizajn.
Na takmičenju Hiiibrand Awards 2021 DNNA mirisi za enterijer tenisačice Donne Vekić, čiji branding i dizajn potpisuje agencija Bruketa&Žinić&Grey, osvojili su jedino zlato za dizajn ambalaže. Hiiibrand Awards međunarodno je takmičenje fokusirano na brend dizajn u profesionalnoj i studentskoj kategoriji vizuelnih identiteta, logotipa i ambalaže, a dodeljuje se od 2010. godine. Osim što su u kategoriji profesionalnog dizajna ambalaže DNNA mirisi za enterijer jedini osvojili zlato, jedini su profesionalni nagrađeni rad iz Hrvatske i regije među 1363 prijavljena projekta iz više od 40 zemalja sveta.
Brend DNNA reflektuje Donninu ličnost i inspirativnu priču njenog puta do uspeha. Pravi uspeh ne dolazi preko noći, već su trud, znoj i suze integralni deo ove priče. Ne postoji ili-ili, postoji samo dualnost koja pokazuje one lepe i manje lepe trenutke i izvlači sve strane naše ličnosti. Tako je pozicioniran i ovaj brand – dve strane istog novčića, usponi i padovi koji čine svaku priču o uspehu. Dualnost kao središte brenda prikazana je i kroz dizajn ambalaže. Čelična kugla koja služi kao čep za gašenje sveće simbol je tenisa i snage, dok fragilna staklena posuda predstavlja nežnost. Svaka je posuda jedinstvena i ručno izrađena od Murano stakla najviše kvalitete, personalizovana potpisom Murano majstora Stefana Mattiella.
Ove godine o pobednicima Hiiibrand Awards takmičenja odlučivao je međunarodni žiri sa stručnjacima iz SAD-a, Velike Britanije, Japana, Italije i Kine.