Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

DNNA jedina zlatna ambalaža na Hiiibrandu

REGION – Nakon osvojenog 2. mesta u luksuznoj kategoriji najvećeg svetskog takmičenja u dizajnu ambalaže Dieline, zatim nagrada Red Dot i IdejaX, DNNA ambalaža nagrađena i na međunarodnom takmičenju Hiiibrand fokusiranom na brend dizajn.

Na takmičenju Hiiibrand Awards 2021 DNNA mirisi za enterijer tenisačice Donne Vekić, čiji branding i dizajn potpisuje agencija Bruketa&Žinić&Grey, osvojili su jedino zlato za dizajn ambalaže. Hiiibrand Awards međunarodno je takmičenje fokusirano na brend dizajn u profesionalnoj i studentskoj kategoriji vizuelnih identiteta, logotipa i ambalaže, a dodeljuje se od 2010. godine. Osim što su u kategoriji profesionalnog dizajna ambalaže DNNA mirisi za enterijer jedini osvojili zlato, jedini su profesionalni nagrađeni rad iz Hrvatske i regije među 1363 prijavljena projekta iz više od 40 zemalja sveta. 

Brend DNNA reflektuje Donninu ličnost i inspirativnu priču njenog puta do uspeha. Pravi uspeh ne dolazi preko noći, već su trud, znoj i suze integralni deo ove priče. Ne postoji ili-ili, postoji samo dualnost koja pokazuje one lepe i manje lepe trenutke i izvlači sve strane naše ličnosti. Tako je pozicioniran i ovaj brand – dve strane istog novčića, usponi i padovi koji čine svaku priču o uspehu. Dualnost kao središte brenda prikazana je i kroz dizajn ambalaže. Čelična kugla koja služi kao čep za gašenje sveće simbol je tenisa i snage, dok fragilna staklena posuda predstavlja nežnost. Svaka je posuda jedinstvena i ručno izrađena od Murano stakla najviše kvalitete, personalizovana potpisom Murano majstora Stefana Mattiella.

Ove godine o pobednicima Hiiibrand Awards takmičenja odlučivao je međunarodni žiri sa stručnjacima iz SAD-a, Velike Britanije, Japana, Italije i Kine.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!