Direktori marketinga pod pritiskom dokazivanja finansijske efikasnosti kampanja

SVET – Većina direktora marketinga, u istraživanju američkog instituta za marketing Leapfrog, izjavili su da su danas pod mnogo većim pritiskom, nego što su bili pre pet godina, jer moraju dokazivati merljive finansijske rezultate, pre svega u oblasti digitalnog i mobilnog marketinga.
U istraživanju je učestvovalo 90 vodećih ljudi u marketingu najvećih američkih kompanija. Gotovo 72 odsto njih radi u organizacijama sa više od 3.000 zaposlenih, polovina ih je odgovorna za marketinške budžete iznad 25 miliona dolara. Čak 93 odsto ispitanika oseća veliki teret jer mora dokazivati uticaj svojih marketinških aktivnoisti na finansijske rezultate. Njihove kompanije to često nisu u mogućnosti pre svega zbog internih prepreka, nespremnosti za promene i manjak znanja.
Fred Ehle, izvršni partner u američkoj konsultantskoj kompaniji BrandApart, koja je sarađivala na istraživanju, tvrdi da potrošači brže nego kompanije usvajaju nove mobilne tehnologije pri čemu su korporativne strukture glavni uzrok za nemogućnost marketinških sektora da dođu do potrošača.
Kada su učesnike u istraživanju pitali o integraciji digitalnih i klasičnih tržišno-komunikacijskih kanala, kao i puteva do kupovine, samo njih 40 odsto je odgovorilo da su to u svojim kompanijama već postigli. Direktori marketinga smatraju da su njihove internet stranice, alati za praćenje i obradu podataka, kao i mobilne platforme najvažnija sredstva koja imaju na raspolaganju istovremeno tvrdeći da su upravo ona najslabije razvijena.

Više informacija pronađite na sajtu Warc.com.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari