Direct Media pokreće dečiju emisiju kao vodič za vrednosti

Na prvom programu RTS-a sa zimskim raspustom počinje emitovanje dečije emisije “Ekipa”, koja je nastala u želji da se deci omogući više vaspitno-obrazovnog programa i televizijskog sadržaja koji je primeren njihovom uzrastu. Ideja za emisiju potekla je od Direct Medije koja je i finansirala projekat sa ciljem da unapredi kvalitet dečijeg programa na televizijama i decu usmeri ka pravim vrednostima u društvu.

Emisiju je za RTS proizvela produkcijska kuća PG “Mreža”, uz stručnu podršku UNICEF-a Srbija.

“Dečijom emisijom želimo mlađim gledaocima da ponudimo alternativu za druge televizijske sadržaje koji nisu namenjeni njihovom uzrastu. Ovo je društveno odgovoran projekat čija je namera i da motiviše celu medijsku industriju da na pravi način iskoristi veliki uticaj koji ima na decu.”, izjavila je Milica Marković, menadžerka za korporativne komunikacije u Direct Mediji.

Koncept emisije nastao je na osnovu analize dečijeg programa i ankete koju su sproveli Udruženje novinara Srbije i UNICEF Srbija u decembru 2014. godine. Anketa je potvrdila da deca u Srbiji na televiziji gledaju sadržaje koji im nisu namenjeni, a da deca i roditelji postojeće sadržaje namenjene deci vide kao staromodne, nedovoljno edukativne i često nasilne.

Emisija „Ekipa“ namenjena je uzrastu od 8 do 13 godina za koji trenutno ima najmanje televizijskog sadržaja i roditeljima kako bi bolje razumeli poimanje stvarnosti iz ugla njihove dece, ali i digitalno okruženje u kojem odrastaju. Scenarista emisije je Goran Jovanović, autor “Malog dnevnika” i dobar poznavalac televizijskog senzibiliteta dece.

Emisija “Ekipa će moći da se gleda i na svom Youtube kanalu i Facebook stranici Facebok/EkipaSerija, dok će sve informacije o temama koje emisija pokreće biti dostupne na javnom četu Vibera www.viber.com/ekipa.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari