Direct Media osvojila “Nagradu za korporativno volontiranje”

Direct Media osvojila je tradicionalno godišnje priznanje “Nagrada za korporativno volontiranje” u kategoriji “Najuspešnije partnerstvo u lokalnoj zajednici” za volonterski program osnaživanja i socijalizacije žena i dece u Sigurnoj kući u Beogradu.

U troipomesečnom programu koji je realizovan u saradnji sa Savetovalištem protiv nasilja u porodici, učestvovalo je 40 zaposlenih žena iz Direct Media i 8 eksternih partnera.

Nagradu za korporativno volontiranje svake godine dodeljuje Forum za odgovorno poslovanje, koji je i zvaničan partner organizacije CSR Europe za Srbiju i Smart kolektiv, sa ciljem da se prepoznaju i promovišu najbolje volonterske prakse u kompanijama.

“Zaposleni u Direct Mediji razumeju važnost podrške zajednici, a ovoga puta su to iskazali nastojanjem da pomognu žrtvama nasilja. Godinama uspešno sarađujemo sa velikim brojem klijenata i medija i ulažemo znanja i veštine u probono rad sa mnogim organizacijama i udruženjima. Uspešnost svih naših partnerstava posmatramo kroz odnose uzajamnog poverenja i zajedničkog stvaranja pozitivnih promena, zbog čega se zahvaljujemo svim našim saradnicima na ovom projektu”, izjavila je Milica Marković, menadžerka za korporativne komunikacije u Direct Media.

Nagrada za korporativno volontiranje je ove godine dodeljena u šest kategorija. O dobitnicima je odlučivao žiri sastavljen od predstavnika državnih institucija, kompanija, nevladinih i međunarodnih organizacija, a nagrade su uručene na ceremoniji u okviru CSR Foruma 2015, konferencije posvećenoj društveno odgovornom poslovanju.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari