Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Digitalni marketing je neprestalni ciklus učenja na greškama!

SVET – Manje od polovine (48 odsto) marketinških stručnjaka smatra da imaju vrlo dobro znanje o digitalnom marketingu, dok ih je samo dve petine ubeđeno da je marketing njihove kompanije efikasan, pokazuje najnovije Adobe istraživanje, a piše Marketing magazin.
Istraživanje pod nazivom „Digitalna stiska: zbog čega marketingaši noću ne mogu da spavaju?“, u kojem je učestvovalo hiljadu marketinških stručnjaka iz SAD, zaključuje da se 82 odsto digitalnih marketingaša uči na radnom mestu, dok 61 odsto svih ispitanika smatra da su za većinu kompanija pristupi digitalnom marketingu neprestalni ciklus učenja na greškama.
„Marketinški stručnjaci se suočavaju s dilemom: nisu sigurni šta deluje, imaju osećaj da nisu dovoljno opremljeni da bi se suočili sa izazovima digitalnog sveta i teško prate brzinu promena u industriji. I, što je najteže, niko vam ne može dati udžbenik iz kojeg biste mogli naučiti šta da uradite, kako bi digitalni marketing delovao,“ kaže Ann Lewnes, direktorka marketinga u kompaniji Adobe, koja je realizovala istražvanje.
Ali, kako kaže, mogućnost za ljude iz marketinga je prevelika da bi mogli dopustiti da ih nespremnost uspori. „Ljudi iz marketinga koji su drski u svojim uverenjima i investicijama u digitalni marketing, koji preuzimaju opravdani rizik i obrazuju svoje ekipe, biće u odličnom položaju kada budu unovčili svoje digitalne projekte,“ ubeđena je Lewnesova.
Istraživanje još pokazuje da tri četvrtine ispitanika smatra da se marketing u poslednje dve godine promenio više nego u poslednjih 50 godina, dok je njih 66 odsto ubeđeno da kompanije ne mogu biti uspešne bez odgovarajućeg pristupa digitalnom marketingu.

Izvor: Marketing magazin

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!