Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Digitalizacija PR stručnjaka

Digitalni alati pomažu, između ostalog, PR stručnjacima da identifikuju trendove i medije za targetiranje priča i ideja za nastanak i komuniciranje novih priča i poruka, za započinjanje konverzacije.
U digitalno konektovanom svetu, čija moć raste iz dana u dan, tradicionalni načini rada zastarevaju, pa tako i klasična saopštenja za štampu, kao jedan od alata PR stručnjaka. Danas je moć prihvatanja inovacija koje donosi svet digitala od presudne važnosti i jedan od momenata koji će izdvojiti brendove koji budu uspešno poslovali u budućnosti, ali i odrediti da li će saopštenje za štampu biti prihvaćeno, pročitano, završiti u đubretu ili biti označeno kao spam.
Najveće svetske agencije, kompanije i brendovi odavno su prihvatile promene koje su zahtevale promene u načinu razmišljanja, kreiranju kampanja, realizaciji kanala i alata komunikacije. Kada je u pitanju saopštenje za medije više nego ikada računa se inovacija i obogaćen tekst, prilagođen vremenu u kojem želimo da promovišemo određeni brend ili uslugu.
Trend je prošle godine najavio i jedan od najpopularnijih svetskih brendova kompanija Coca – Cola, a Ashley Brown, direktor sektora digitalnih komunikacija i društvenih medija The Coca-Cola Company je izjavio da želi da “ubije klasična saopštenja za štampu”. Ubrzo Kanadska Vlada, objavljuje tekst na svom zvaničnom sajtu, navodeći da je klasično saopštenje za štampu mrtvo.
Uspeh danas zavisi od toga koliko je PR stručnjak digitalizovan, a između ostalog “elektronski mediji” zaglavlje koje se nalazilo na samom dnu liste medija koje PR stručnjak kreira, kao i niz alata koje će koristiti i načina na koji će ih koristiti – digitalno evoluiraju.
PR Daily pri navođenju digitalnih alata za PR stručnjake napominje koliko su oni bitni za pronalazak prave priče i storyteller-a, i kako se zapravo sve svodi na izgrađivanje veza sa korisnicima, a tehnologija upravo pomaže u kreiranju novih i jačanju starih veza u digitalno konektovanom svetu.

U nastavku se nalaze neki od digitalnih alata korisnih za PR eksperte:
1. Spike,
2. MuckRack,
3. Quora,
4. Tumblr,
5. Flipboard,
6. Techmeme,
7. Digg,
8. Facebook,
9. LinkedIn,
10. TweetDeck,
11. Google+,
12. Google news search,
13. Google Drive,
14. Google search,
15. Reddit,
16. BuzzFeed,
17. Popurls,
18. ITDatabase,
19. Topsy,
20. Compete,
21. WhoSharedMyLink.com,
22. SimpleNote,
23. Chromecast.

Izvor: jovanabanovic.com

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!