Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Digitalizacija je nezaustavljiva!

Kao i ranijih godina, zahvaljujući internetu i brzini kojom dolazimo do željenih informacija, sama komunikacija i odnosi sa javnošću drastično su se promenili. „Obični“ tekstovi, PR najave i saopštenja, video prilozi, vesti i ostali alati tradicionalne komunikacije – više nisu i ne mogu biti dovoljni; naročito imajući u vidu podatak da nam se držanje pažnje sa 12 sekundi svelo na svega 8 sekundi za samo 13 godina.
U današnjem svetu konstantnih promena i preplavljenosti informacijama, pojave interneta i jačanja društvenih mreža koje su i od pojedinaca napravile medij za sebe, od suštinske je važnosti – u komunikacijskom smislu – biti dovoljno jasan i glasan, a opet nenapadan i privlačan javnostima kojima je poruka namenjena. Društvene mreže su, danas više nego ikada pre, istovremeno pomogle i odmogle da ključna poruka i vrednost brenda/kompanije/organizacije, u sveopštom moru raznih događaja i sadržaja, bude prepoznata. Brojna istraživanja – kako u svetu tako i kod nas – su pokazala da je neophodna humanizacija komunikacije, kreiranje takvog sadržaja koji proizvodi vrednost, podstiče razgovor i debatu, a istovremeno transparentno prenosi ključne poruke i vrednosti ciljnoj javnosti. Novi globalni trend koji, ako malo dublje razmislimo, i nije baš tako nov – u pitanju je stara, dobra vizualizacija.
Kada smo bili bebe, pažnju su nam držale slikovnice, u ranijem školskom uzrastu knjige bajki, u tinejdžerskim godinama – stripovi. Slike ili fotografije sa nimalo teksta ili tek ponekim sloganom, koji se direktno obraća onom kome je namenjen – to je ono što predstavlja osnovu i pravac u kojem se komunikacija danas kreće. Uz dobar tim, kreativno razmišljanje, prepoznavanje prave prilike, sposobnost i mogućnost reagovanja u pravom trenutku.
Prošlogodišnje NFL finale prekinuto je na više od pola sata usled nestanka struje, ostavljajući igrače, prisutne navijače i milione gledalaca kraj TV ekrana u mraku i neznanju. Ipak, to finale je u komunikacijskom smislu ostalo zapamćeno po sjajno iskorišćenoj prilici jednog brenda:

Ivana Cirkovic foto br. 1

Oreo je samo jednom fotografijom puštenom na Twitteru u pravo vreme i na pravi način demonstrirao kako se komunikacija brenda i ljudi danas odvija – u realnom vremenu, upečatljivo, konkretno i sa ljudskom notom. Odličan spoj vizuala i poruke proizveli su okolnost sa kojom su svi mogli da se poistovete i proizveli takav efekat o kojem se i danas, godinu i po dana kasnije, još uvek govori.
Da ni Srbija ne zaostaje i ne kaska toliko za svetom, pokazuje nedavni primer jednog energetskog pića, koje je iskoristilo situaciju trenutnog prekida u radu najveće društvene mreže Facebook i uradilo sledeće:

Ivana Cirkovic foto br. 2

I ovoga puta, u pitanju je bilo prepoznavanje prilike, u kombinaciji sa ključnom porukom brenda i humanizacije koja – možda nije prošla zapaženo poput američkog primera – ali je dobar pokazatelj da svetski komunikacijski trendovi polako i kod nas dolaze na svoje mesto.
Umesto zaključka, poslužiću se ključnom porukom Dejana Ljuštine iz PwC-a, sa nedavno održane konferencije o trendovima u telekomunikaciji i medijima #Digital2014, koja kaže: „Digitalizacija je nezaustavljiva“. Na nama je, kao profesionalcima koji se bave komunikacijom, da ovladamo digitalizacijom kao nerazdvojivim segmentom našeg posla, upoznamo i naučimo sve njene alate i iskoristimo ih na najbolji mogući način za dobrobit klijenata i konzumenata/potrošača.

Za Bilten DSOJ tekst napisala: Ivana Ćirković, Digital PR, osnivač i urednik portala OrganVlasti.com

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!