Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Digitalizacija iz korena menja PR

REGION – Ankica Mamić, vlasnica agencije IMC, pojašnjava za poslovni.hr kako ostvariti kvalitetnu online komunikaciju i koji će trendovi obeležiti 2017. u digitalnom oglašavanju.

„Činjenica je da digitalizacija utiče na sve industrije, a profesiju odnosa s javnošću, u potpunosti menja. Danas svako može biti medij, kao što je McLuhan davno i predvideo. To menja načine na koji posluju ljudi koji se bave odnosima s javnošću u sektorima koji se bave odnosima s medijima, a i omogućava svakom da postane sam svoj medij i da komunicira svoj sadržaj na način koji smatra optimalnim za razvoj svoje delatnosti. Zbog same prirode posla, PR agencije uvek su ‘early adopters’ jer su male i dinamične. Bez obzira na to što mi dobro prihvatamo trendove u digitalizaciji, kompanije s kojima radimo ponekad nisu toliko otvorene za promene. Kod klasičnih medija postoji nekoliko nivoa provere i kontrole, od uredničke do korporativne, stoga je agencijama najteže objasniti kompanijama da danas svako o njima može govoriti što želi, i to javno. Upravljanje reputacijom postaje sve zahtevnije i izazovnije“, rekla je Mamić.

Prema njenim rečima, digitalna komunikacija mora biti zanimljiva, intrigantna, dinamična i prilagođena činjenici da postoji ogroman broj informacija koje su korisniku vidljive uz sadržaj kojim pokušavate doći do njega. „Ljudi sve manje čitaju, a sve više žele video sadržaje. Evidentno je da oni postaju dominantni, pa je jako važno znati koristiti sve tehnike komunikacije. Nekad ste za izradu video sadržaja trebali celi tim, a danas se sve te uloge u jednoj osobi koja drži kameru.“

Ceo intervju pročitajte na sajtu poslovni.hr.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!