Digi PR – nova usluga agencije Degordian!

REGION – S obzirom na sve veću tendenciju klijenata prema aktivacijama influensera, Degordian je odlučio ponuditi zaokruženu uslugu koju su nazvali Digi PR.

Usluga koja obedinjuje influencer marketing, native oglašavanje, odnose s medijima te integraciju sa Social Media sektorom donosi Degordianu strateški pristup digitalnom PR-u i naglasak stavlja na važnost dugoročnog planiranja PR aktivnosti.

Anamarija Virant, digital PR manager u Degordianu, kaže da je potreba na tržištu za ovakvom uslugom velika i da kontinuirano raste. “Danas je suvišno raspravljati o pojavi influensera kao i o njihovoj važnosti za brendove. Oni su svesni njihove važnosti i žele ih uključivati u svoje kampanje, ali nažalost, jako malo brendova to radi strateški i s dugoročnim ciljem. Zbog prevelikog broja brendiranih objava jako je važno kreirati relevantan i inovativan sadržaj koji će zainteresovati publiku. Treba naglasiti da influencer marketing nije branded content te je važno da sadržaj bude prilagođen kanalu na kojem brend komunicira. On omogućava brendovima da budu hrabriji i drugačiji od svog uobičajenog načina komunikacije. Za najbolje rezultate potrebno je izaći iz comfort zone.”

Native oglašavanje takođe važan je deo digital PR strategije. U Degordianu veruju da strateškim pristupom i integracijom Native i Social Media aktivnosti mogu stvoriti ne samo kratkoročnu, već i dugoročnu vrednost za brend.

Anamarija dodaje: “Native članci su suptilno brendirane priče u koje ljudi veruju te koje su im zanimljive i korisne za razliku od klasičnih PR objava. Brand mora biti u službi contenta i potrebno je veliko poverenje klijenta kako bi radili kvalitetan native sadržaj. S obzirom da ga karakteriše duža forma teksta, on mora biti inovativan i dovoljno zanimljiv ciljnoj grupi. Vizuelna atraktivnost je presudna, trend je sve veća upotreba video formata i potreba za kreiranjem inovativnog sadržaja koji će ciljnoj grupi biti relevantan.”

Cilj Degordian PR-a je svakom klijentu pružiti PR strategiju koja odgovara potrebama i komunikacijskim ciljevima pojedinog brenda, bez obzira radi li se o klasičnim PR aktivnostima, native oglašavanju ili influencer marketingu.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari