today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

DIALOG dobio digitalno pojačanje!

REGION – DIALOG komunikacije, jedna od vodećih hrvatskih agencija za komunikacioni menadžment, osnažila je svoj digitalni tim sa dva nova člana.

Davor Igrić dolazi sa news platforme 24sata, gde je u protekle tri godine vodio zvanične profile 24sata, Budi.IN, Klokanica, Zdrava krava, Gastro.hr, Autostart.hr i Cool.hr. Davor paralelno učestvuje u kreiranju sadržaja za web stranice Prvaci.hr i InPublic.hr koji se bave sportom, odnosno komunikacijskom industrijom, medijima i marketingom. Prethodno je bio sportski novinar i urednik veba Hrvatskog fudbalskog saveza, te novinar na Novoj TV i RTL-u. Davor u DIALOG dolazi na poziciju poziciju Senior Community Managera, gde će voditi društvene mreže za neke od vodećih klijenata u industriji hrane i pića.

Sara-MoricSara Morić dolazi iz agencije Imago, gde se bavila odnosima s javnošću, kreiranjem sadržaja i vođenjem društvenih mreža za uspešni start-up Vitastiq, koji je prošle godine bio finalista Grand PRix-a, godišnje nagrade Hrvatske udruge za odnose s javnošću. Sara dolazi iz Zadra, gde je prethodno bila rukovodilac hostela Old Town. Trenutno završava postdiplomske studije na Odseku za etnologiju i kulturnu antropologiju Filozofskog fakulteta Univerziteta u Zagrebu. Sara u DIALOG dolazi na poziciju Junior Communiti Managera, gde će voditi društvene mreže za neke od vodećih klijenata u FMCG industriji.

Marina Čulić Fischer, direktorka agencije DIALOG, povodom proširenja tima izjavila je: „Zapošljavanje dvoje novih ljudi u našem Odeljenju za društvene mreže i kreiranje sadržaja odraz je obogaćivanja naših usluga u oblasti digitalnih komunikacija. Radi se o oblasti koja se u komunikacionoj industriji najbrže razvija i mi želimo biti prvi izbor klijentima koji se osim tradicionalnog PR-a žele usmeriti i na ovaj oblik dvosmerne komunikacije, što danas postaje imperativ. Naše 15-godišnje iskustvo u komunikacionom menadžmentu garancija je izvrsnosti u pružanju komunikacionih usluga na svim kanalima koji su našim klijentima potrebni.“

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!