Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Depresivni ponedeljak – marketinški trik

SVET – Navodno najdepresiviniji dan u godini, koji bi u 2012. trebalo da bude 16. januar, ustvari je marketinški trik i deo kampanje koju je pre nekoliko godina osmislila turistička agencija kako bi povećala prodaju aranžmana.
Britanska agencija „Skaj Travel“ želela je da poboljša prodaju aranžmana u inače mrtvoj sezoni posle božićnih i novogodišnjih praznika. Zbog toga je preko jedne PR agencije pronašla predavača u večernjoj školi u Kardifu – Klifa Arnala, koji je osmislio navodnu formulu po kojoj izračunava najsrećniji i najdepresivniji dan u godini. Formula u koju su bili uključeni datumi, novčano stanje, raspoloženje, a neke oznake su čak bile bez objašnjenja, trebalo je da potkrepi PR saopštenje i prikaže ga kao plod ozbiljnog istraživanja.
U svakom slučaju, mediji su „zagrizli“, pa je več 2005. godine proglašen prvi „najdepresivniji ponedeljak“ – 24. januar. Sledili su 23, 22, 19, 18, 17. januar. Inače, stvarni istraživači imaju svoje podatke o tome koji bi dan mogao da bude najdepresivniji u godini.
Naime, sajt www.moodscope.com, na kome desetine hiljada članova širom sveta redovno ocenjuju svoje raspoloženje, saopštio je da je, prema tim empirijskim rezultatima, dan u kome je raspoloženje posetilaca bilo najlošije – 20. mart. Za utehu Klifu Arnalu, drugi na listi je 3. januar, dovoljno blizu „depresivnom ponedeljku“, iako iz sasvim jasnih razloga i bez izmišljenih formula – za većinu ljudi to je dan kada se posle praznika vraćaju na posao.

Izvor: Novi magazin

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!