Ideja kampanje koju smo realizovali u okviru akcije #KampanjaNaDar bila je da pokažemo da su i predstavnici kreativne industije pokretači promena i inovacija.
Želeli smo da pošaljemo vidljivu i dostupnu poruku, da prevaziđemo prepreke i dođemo do boljih rešenja i uslova. S obzirom na potrebe za poboljšanjem uslova za lečenje i boravak dece, i nužnosti izgradnje nove zgrade bilo je potrebno ukazati na važnost Univerzitetske Dečje klinike Tiršova; i da pošaljemo pozitivnu poruku UDK Tiršova kao predstavnika značajne institucije u sistemu zdravstva. U toj priči kreativnost je bila samo udruženi deo ovog procesa u okviru koga je redizajniran znak, uvedeni su grafički standardi u komunikaciji klinike. Značajan je i rad na izradi novog web sajta koji koristi kako interno zaposlenima, tako i pacijentima, ali i za predstavljanje institucije UDK Tiršova prema različitim fondovima, partnerima i kolegama u zemlji i inostranstvu.
Podršku smo imali kroz: PR, outdoor kao vrlo značajan kanal, društvene mreže (FB i YouTube) i digitalne medije (portali). Pozvali smo Almu Quatro i svesrdno su se pridružili. Tako smo dobili pojačanje koje je donelo odličnu vidljivost putem njihovih bilborda, backlight-ova, city light-ova i AQ free wi-fi mreže. Na FB su plasirani postovi i video klipovi (YT). Podržali su nas i online mediji koji su bez nadokande ustupili prostor za banere.
Teško je izmeriti rezultate ove kampanje, ali smo mi mišljenja da je nemerljiva vrednost spasiti život, ali i adekvatno pomoći detetu. Takođe, veoma važan rezultat kampanje je podsećanje na značaj institucije kao što je UDK Tiršova. Posle dužeg niza godina Vlada Republike Srbije uzela je u razmatranje proširenje kapaciteta Univerzitetske Dečje Klinike Tiršova podizanjem novog objekta. Srazmerno je velika posećenost na društvenim mrežama, prisutnost na outdoor-u, u radio i TV emisijama. Verujemo da smo svojim radom doprineli i otvorili mogućnost da se ostvare ciljevi i motivisali druge u svojim sredinama i oblastima rada.
„Zahvaljujući partnerima, volonterima i osobljem bolnice uspeli smo da na pozitivan način utičemo i skrenemo pažnju na aktuelne probleme. Naš primaran cilj je bio pomoći detetu, njegovim roditeljima, odnosno starateljima i u isto vreme omogućiti još bolje radne uslove za stručnjake UDK Tiršova. Želeli smo da kampanja ne bude jedna od lepih i šokantnih, nego primerena instituciji i tematici kojom se bavi. Sebe ne vidimo velikim darodavcem, već nam je je čast na ukazanom poverenju da uradimo nešto za bolju budućnost naše dece i svih nas“, rekao je Nebojša Babić, kreativni director agencije Orange Studio sa svojim timom.
Autor teksta: Orange Studio