Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Deci smo potrebni!

Ideja kampanje koju smo realizovali u okviru akcije #KampanjaNaDar bila je da pokažemo da su i predstavnici kreativne industije pokretači promena i inovacija.

Želeli smo da pošaljemo vidljivu i dostupnu poruku, da prevaziđemo prepreke i dođemo do boljih rešenja i uslova. S obzirom na potrebe za poboljšanjem uslova za lečenje i boravak dece, i nužnosti izgradnje nove zgrade bilo je potrebno ukazati na važnost Univerzitetske Dečje klinike Tiršova; i da pošaljemo pozitivnu poruku UDK Tiršova kao predstavnika značajne institucije u sistemu zdravstva. U toj priči kreativnost je bila samo udruženi deo ovog procesa u okviru koga je redizajniran znak, uvedeni su grafički standardi u komunikaciji klinike. Značajan je i rad na izradi novog web sajta koji koristi kako interno zaposlenima, tako i pacijentima, ali i za predstavljanje institucije UDK Tiršova prema različitim fondovima, partnerima i kolegama u zemlji i inostranstvu.

Podršku smo imali kroz: PR, outdoor kao vrlo značajan kanal, društvene mreže (FB i YouTube) i digitalne medije (portali). Pozvali smo Almu Quatro i svesrdno su se pridružili. Tako smo dobili pojačanje koje je donelo odličnu vidljivost putem njihovih bilborda, backlight-ova, city light-ova i AQ free wi-fi mreže. Na FB su plasirani postovi i video klipovi (YT). Podržali su nas i online mediji koji su bez nadokande ustupili prostor za banere.

Teško je izmeriti rezultate ove kampanje, ali smo mi mišljenja da je nemerljiva vrednost spasiti život, ali i adekvatno pomoći detetu. Takođe, veoma važan rezultat kampanje je podsećanje na značaj institucije kao što je UDK Tiršova. Posle dužeg niza godina Vlada Republike Srbije uzela je u razmatranje proširenje kapaciteta Univerzitetske Dečje Klinike Tiršova podizanjem novog objekta. Srazmerno je velika posećenost na društvenim mrežama, prisutnost na outdoor-u, u radio i TV emisijama. Verujemo da smo svojim radom doprineli i otvorili mogućnost da se ostvare ciljevi i motivisali druge u svojim sredinama i oblastima rada.

„Zahvaljujući partnerima, volonterima i osobljem bolnice uspeli smo da na pozitivan način utičemo i skrenemo pažnju na aktuelne probleme. Naš primaran cilj je bio pomoći detetu, njegovim roditeljima, odnosno starateljima i u isto vreme omogućiti još bolje radne uslove za stručnjake UDK Tiršova. Želeli smo da kampanja ne bude jedna od lepih i šokantnih, nego primerena instituciji i tematici kojom se bavi. Sebe ne vidimo velikim darodavcem, već nam je je čast na ukazanom poverenju da uradimo nešto za bolju budućnost naše dece i svih nas“, rekao je Nebojša Babić, kreativni director agencije Orange Studio sa svojim timom.

Autor teksta: Orange Studio

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

1,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!