REGION – Skupština HURA-e (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje) juče je izabrala novo vodstvo udruženja koje će je predstavljati iduće četiri godine. Za predsednika Uprave HURA-e izabran je Davor Bruketa (Bruketa&Žinić), dok su za ostale članove Uprave imenovani Božidar Abramović (OMD Media), Daniel Ackerman (Degordian), Mario Fraculj (McCann Zagreb) i Andrea Štimac (Direct Media Komunikacije).
Novoizabrani predsednik Uprave HURA-e, Davor Bruketa izjavio je: „Novo će vodstvo HURA-e pre svega raditi na povećanju izvoza i korišćenju zajedničkih znanja za širenje na nova tržišta. Osim toga, radićemo na detektovanju i okupljanju novih članova, svih stvarnih učesnika industrije tržišnih komunikacija, oko zajedničkih izazova i njihova rešavanja, a posvetićemo se i uvođenju novih sertifikata u struci. Nastavićemo i s dosadašnjim uspešnim projektima udruženja poput nacionalnog festivala Dani komunikacija, regionalne revije BalCannes i HOWtoWOW edukativnog programa, koje je izgradilo dosadašnje vodstvo na čelu s Damirom Ciglarom iz agencije Imago i još uvek izvršnom direktorkom Dunjom Ivanom Ballon.“
Pored Uprave, izabrani su i novi članovi ostalih radnih tela HURA-e. Za novog predsednika skupštine izabrana je Andrea Šumanovac (Unex Grupa), a funkciju potpredsednika skupštine vršiće Krešimir Renzo Prosoli (Real Grupa). U Sud časti izabrani su Kamilo Antolović (K&K promotion), Luka Duboković (BBDO Zagreb) i Neven Jacmenović (Nivas). Poverenstvo za članove čine Senad Mehdin (TBWA Zagreb) kao predsednik poverenstva, Una Zima (Spotstudio) i Paola Baborić (Publicis).