today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Dani komunikacija od 31. marta do 3. aprila u Rovinju!

REGION – Nakon dve pandemijske godine i trogodišnje pauze, u okolnostima koje niko nije mogao da predvidi, vraćaju se Dani komunikacija – oaza svih zaljubljenika u tržišne komunikacije – uz bogat program, ključne teme komunikacijske industrije i preko potrebnu dozu vitamina D.

„U neizvesnosti koja je zadesila Evropu, duboko saosećamo sa svima u Ukrajini koji su direktno pogođeni i njihovim bližnjima u celom svetu. Svesni činjenice da je u nesigurnim i teškim okolnostima ključno u najboljoj veri nastaviti živeti i raditi koliko god je to moguće, članice HURA-e i organizatori Dana komunikacija pomažu žrtvama sukoba na različite načine i svojim akcijama pokušavaju da doprinesu najboljim mogućim ishodima,“ navodi se u saopštenju.

Zato će i DK2022 još jednom, možda više nego ikada, ispuniti svoju svrhu: usmeriti struku ka daljem razvoju i stvaranju kvalitetnije budućnosti od 31. marta do 3. aprila na poznatoj lokaciji rovinjskoga hotela Lone. I ranije prepoznati po jedinstvenoj festivalskoj ponudi koja iskače iz uobičajenog i podstiče na promenu, Dani komunikacija svojim netipičnim pristupom žele da nastave da osvajaju srca svih željnih kritičkog razmišljanja, novih pristupa i inovativnih tehnologija.

„Teško je opisati atmosferu inventivnosti i optimizma koje na jednom mestu može da stvori grupa neverovatno talentovanih kreativaca i komunikatora. Tu smo atmosferu već iskusili, a ovogodišnje uspomene sa festivala će, nakon svega što nas je snašlo tokom protekle dve godine, baš zbog toga biti posebno dragocene“, izjavila je direktorica festivala i programa Dunja Ivana Ballon. „Naša zajednica u teškim vremenima se posebno iskazala svojom originalnošću, izlaženjem iz ustaljenih okvira i empatijom – ovaj festival održava se vama u čast. Čekamo vas u Rovinju.“

Dani komunikacija pripremili su predavanja niza lidera koji oblikuju naše društvo i industriju za bolje sutra. Dolaze nam vodeća lica struke: James Victore (Texas, SAD), profesionalni “hell-raiser“, autor svetskog bestseller-a; Feck Perfuction, umetnik koji je izlagao u MoMA-i i Louvreu i dizajner koji diže prašinu na svakoj pozornici na kojoj nastupi; direktorica Fashion House Gucci za komunikacije i medije za 37 zemalja Evrope, Bliskog Istoka i Azije Maria von Scheel-Plessen (Italija); Emmy-jem nagrađivani dizajner kojeg prate milioni na društvenim mrežama Chris Do (California, SAD); Merlee Jayme (Filipini), powered by Dentsu, jedna od samo osam žena među 100 najboljih kreativnih direktora sveta; Rei Inamoto (New York City, SAD), powered by Zagrebačka banka, jedan od 25 najboljih svetskih kreativaca po Forbesu; Olga Gutiterrez de la Roza (Holandija), stručnjakinja za kognitivne, bihevioralne i vizuelne nauke u struci i donedavno globalna šefica za dizajn proizvoda FMCG diva Procter & Gamble; ekspert za odnose s javnošću koji je vodio jednu od najnagrađivanijih PR agencija na svetu Prime Weber Shandwick David Orlic (Švedska); Munise Can (Holandija), potpredsednica za strategiju Highsnobiety, donedavno direktorica strategije za VICE; osnivačica kreativnog konzorcijuma V4Good i dugogodišnja izvršna kreativna direktorica Grey MENA Vidya Manmohan (Indija); Tim Leake s možda jednim od najzanimljivijih predavanja Cannes Lionsa naziva Ugly sells (California, SAD); Rachel Lowenstein (New York City, SAD), powered by GroupM, globalna direktorica inkluzivnih inovacija Mindsharea; i DK Throwback: jedan od najboljih predavača festivala po odabiru učesnika i omiljeni ilustrator i umetnik – Mr. Bingo. Nakon programa glavne dvorane, tek će uslediti najava sadržaja druge dvorane festivala s isključivo nacionalnim predavanjima i diskusijama, dodelama nagrada i popratnim sadržajima, koji će, između ostalog, uključivati i nove streaming lokacije, među kojima i mogućnost gledanja predavanja s plaže.

Predsednica Uprave HURA-e i Organizacijskoga odbora festivala Anđela Buljan Šiber zahvalila je svim, novim i starim, članovima DK zajednice: „Dani komunikacija od samog početka su bili poseban festival i ove godine mu se radujemo kao prvog dana. Možda još i više. Konačno ćemo ponovno svi biti na jednom mestu, inspirisani predavanjima i motivisani za nove izazove. Da i drugi vole ovaj festival kao i mi, pokazuje i činjenica da su ljudi strpljivo čekali više od dve godine i nisu povlačili kupljene kotizacije. To poverenje moramo da uzvratimo i budite sigurni da hoćemo – imamo odličan program, očekujemo osvežavajuće i svima korisne razgovore.“ U duhu empatije koju je komunikacijska zajednica uvek rado iskazuje i delima, pozvala je sve koji su u mogućnosti i na donacije UNICEF-u, HURA-inu partneru, koji na terenu pomaže deci Ukrajine.

Više informacija na www.danikomunikacija.com.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!