Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Da li su PR menadžeri zaista prepreka na putu efikasne komunikacije?

SVET – Ovo je priča iz Los Anđelesa koju vrlo lako možemo preneti na naše prostore. Brojni novinari smatraju PR menadžere kao prepreku na putu do željenog sagovornika i izvora informacija.
Ova prepreka vrlo je pismena, vešto barata rečima i rečenicama, no svejedno je smetalo koje „prodaje maglu“ i udaljava novinara od istine. Istovremeno, često je puna sebe. To tvrdi i novinarka Financial Timesa Emma Jacobs koja je u martovskom izdanju „Free publicity with no PR’s“ opisala svoja iskustva s PR menadžerom jednog direktora i zatim svoja iskustva proširila na čitavu struku.
Na njen tekst reagovao je Richard Edelman, direktor agencije Edelman, koji je u tri tačke sažeo suštinu odnosa s javnošću. Novinarka s njim nije htela da priča preko telefona, ali je „razveselila reakcija“.

Tekst Richarda Edelmana pročitajte na blogu ove agencije.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!