Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti!

Oglašavanje

spot_img

ISPRATI

Da li su PR menadžeri zaista prepreka na putu efikasne komunikacije?

SVET – Ovo je priča iz Los Anđelesa koju vrlo lako možemo preneti na naše prostore. Brojni novinari smatraju PR menadžere kao prepreku na putu do željenog sagovornika i izvora informacija.
Ova prepreka vrlo je pismena, vešto barata rečima i rečenicama, no svejedno je smetalo koje „prodaje maglu“ i udaljava novinara od istine. Istovremeno, često je puna sebe. To tvrdi i novinarka Financial Timesa Emma Jacobs koja je u martovskom izdanju „Free publicity with no PR’s“ opisala svoja iskustva s PR menadžerom jednog direktora i zatim svoja iskustva proširila na čitavu struku.
Na njen tekst reagovao je Richard Edelman, direktor agencije Edelman, koji je u tri tačke sažeo suštinu odnosa s javnošću. Novinarka s njim nije htela da priča preko telefona, ali je „razveselila reakcija“.

Tekst Richarda Edelmana pročitajte na blogu ove agencije.

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!