Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Da li ste spremni da nastavite da učite?

Razvoj digitalnih platformi i društvenih mreža uticao je na to da se profesija PR-a značajno promeni u poslednjih 10 godina. Google news je objavio da je u 2016. godini objavljeno preko 72 miliona priča, što je u odnosu na prethodnu 200.000 novih priča dnevno.

Poslednji izveštaj European Communication Monitor za 2016. godinu u kome učestvuje i Srbija potvrđuje da više od 57 odsto komunikatora smatra da je neophodno da unaprede svoje „tehničko“ znanje i veštine, a samo oko 11 odsto njihovih organizacija obezbeđuje im takvu obuku. Novi kanali komunikacije od PR-ova zahtevaju nove veštine i nova znanja s toga je bitno da ste uvek u toku i da stalno imate na umu u kom pravcu možete da se razvijate.

Londonska škola za odnose s javnošću postoji u Srbiji od 2004. i u toku je upis XXll generacije za koju predavanja počinju 4. marta i završavaju 4. aprila. Tokom trajanja programa polaznici će dobiti priliku da čuju 12 predavanja u kombinacijiji teorijskih znanja i praktičnih radionica. Svoja iskustva, znanje i čitav niz korisnih saveta sa polaznicima programa podeliće predavači iz Velike Britanije, Slovenije i Srbije.

Između ostalog, učesnici programa saznaće kako da se pripreme za nastup u medijima, kako da kreiraju uspešan i inovativan komunikacijski projekat, kako se boriti sa krizom, kako komunicirati na društvenim mrežama, kako da budu dobri govornici i koje sve veštine mora da poseduje uspešan PR.

Program je kreiran za menadžere odnosa s javnošću, komunikatore, direktore marketinga, predstavnike za odnose s javnošću lokalnih i nacionalnih vlasti, NVO….Diploma koju polaznici nakon kursa stiču međunarodno je priznata i verifikovana od strane međunarodnih stručnih organizacija (Međunarodno udruženje agencija za odnose s javnošću – ICCO, Englesko udruženje novinara – NUJ), kao i najvećih svetskih konsultantskih i PR agencija Hill & Knowlton, Porter Novelli Int. i Weber Schandwick.

Više informacija potražite na sajtu agencije Represent Communications

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!