Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Da li ste spremni da nastavite da učite?

Razvoj digitalnih platformi i društvenih mreža uticao je na to da se profesija PR-a značajno promeni u poslednjih 10 godina. Google news je objavio da je u 2016. godini objavljeno preko 72 miliona priča, što je u odnosu na prethodnu 200.000 novih priča dnevno.

Poslednji izveštaj European Communication Monitor za 2016. godinu u kome učestvuje i Srbija potvrđuje da više od 57 odsto komunikatora smatra da je neophodno da unaprede svoje „tehničko“ znanje i veštine, a samo oko 11 odsto njihovih organizacija obezbeđuje im takvu obuku. Novi kanali komunikacije od PR-ova zahtevaju nove veštine i nova znanja s toga je bitno da ste uvek u toku i da stalno imate na umu u kom pravcu možete da se razvijate.

Londonska škola za odnose s javnošću postoji u Srbiji od 2004. i u toku je upis XXll generacije za koju predavanja počinju 4. marta i završavaju 4. aprila. Tokom trajanja programa polaznici će dobiti priliku da čuju 12 predavanja u kombinacijiji teorijskih znanja i praktičnih radionica. Svoja iskustva, znanje i čitav niz korisnih saveta sa polaznicima programa podeliće predavači iz Velike Britanije, Slovenije i Srbije.

Između ostalog, učesnici programa saznaće kako da se pripreme za nastup u medijima, kako da kreiraju uspešan i inovativan komunikacijski projekat, kako se boriti sa krizom, kako komunicirati na društvenim mrežama, kako da budu dobri govornici i koje sve veštine mora da poseduje uspešan PR.

Program je kreiran za menadžere odnosa s javnošću, komunikatore, direktore marketinga, predstavnike za odnose s javnošću lokalnih i nacionalnih vlasti, NVO….Diploma koju polaznici nakon kursa stiču međunarodno je priznata i verifikovana od strane međunarodnih stručnih organizacija (Međunarodno udruženje agencija za odnose s javnošću – ICCO, Englesko udruženje novinara – NUJ), kao i najvećih svetskih konsultantskih i PR agencija Hill & Knowlton, Porter Novelli Int. i Weber Schandwick.

Više informacija potražite na sajtu agencije Represent Communications

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!