Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Da li ste ikada čuli zvuk namaza koji jedete?

REGION – Do sada su namazi Argeta Exclusive zadovoljili gotovo sve ukuse. Mogli smo ih omirisati, probati, videti i dodirivati. Nismo ih jedino mogli čuti. LunaTBWA Ljubljana je sa Argetom, došla do izazova – kako ukus namaza pretvoriti u zvuk?

Zvuk je uglavnom nešto što se sluša i prepoznaje čulom sluha. Naša čula se međusobno dopunjavaju, kombinuju, što nazivamo sinestezijom. Pri tom se radi o sasvim realnom doživljaju određenog osećaja pri buđenju potpuno drugog čula. I upravo je to dovelo do ideje da je moguće povezati i simulirati iskustvo slušanja sa iskustvom određene hrane, njenog ukusa, teksture, oblika, boje… Ideju su nadahnuli novi ukusi linije Argeta Exclusive koju su stvorili vrhunski šefovi, braća David i Gregor Vračko. Posebna kombinacija sastojaka u ustima stvara pravu simfoniju koja je nadahnula sve koji su učestvovali u ovom jedinstvenom naučno-istraživačkom procesu.

Ekipa prehrambenih tehnologa i stručnjaka za zvuk se dodavanjem dimenzije zvuka bavila sistematski, osmišljeno, eksperimentalno, naučno i umetnički. Tehnolozi, koji su u Argeti zaduženi za razvijanje ukusa, najpre su odredili profil ukusa, definisali intenzitet i trajanje pojedinih sastojaka u tri faze probanja.

Na osnovu toga su stručnjaci za zvuk u naučno podržanoj podeli odredili osnovne elemente koje su zvučno i muzički predstavili tako da kod slušalaca pobuđuju doživljaj probanja sastojaka i pre nego što stvarno pojedu namaz. Zvuke pojedinih sastojaka su stvorili na osnovu opsežne literature i prethodno obavljenih naučnih istraživanja, a proizvode su proveravali na uzorku od 100 ljudi kako bi oblikovali i statistički potvrđene zvučne slike. Trajanje konačnog proizvoda su uskladili sa prosečnim vremenom jedenja namaza i celovito iskustvo pretvorili u zvučnu senzaciju.

Profesor Mitja Reichenberg, filmski režiser, inženjer zvuka, muzički producent, teoretičar, publicist i glavni inženjer na projektu, opisao je eksperiment rečima: “Postigli smo povezivanje emocija i čula u iskustva, znači u nešto što nam daje mogućnost razumevanja naše stvarnosti kao izrazito kontekstualnog iskustva. Kao što je pretvaranje namaza u muziku.”

Više informacija na https://soundtasting.argeta.si/

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!