Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Da li je 2014. godina – godina bloga?

Šta prvo pomislite kada čujete reč „bloger“? Za neke ljude ta reč znači davno prošlo vreme, i sećanje na buku dial up interneta. Međutim, neke firme i marketinške agencije širom sveta smatraju da će upravo 2014. godina biti godina kada će blogeri i online stručnjaci postati važan segment u izgradnji i održavanju nekog brenda na Internetu.
Zajedno sa stručnjacima za SEO i društvene mreže, blogeri će u narednih 12 meseci odigrati ključnu ulogu u digitalnom marketingu, piše Digital Marketing Insitut.
A šta će blogeri zapravo da rade? U suštini, njihova uloga će biti dvostruka. S jedne strane, biće zaduženi za stvaranje sadržaja koji ima zadatak da privuče čitaoce i fanove, a s druge strane da im ponudi bitne informacije i podstakne ih na akciju. Kako navodi Business Insider, blogeri, isto kao i mediji, vrlo su vešti u onome što rade, oni ne proizvode neukusan spam, nego rade na pružanju konciznih informacija koje privlače verne korisnike i grade brend. Zapravo poenta blogera je da izgradi odnos sa čitaocem, a u svrhu brenda ili kompanije.

Izvor i foto: Digital Marketing Insitut

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

1 KOMENTAR

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!