today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Da li je 2014. godina – godina bloga?

Šta prvo pomislite kada čujete reč „bloger“? Za neke ljude ta reč znači davno prošlo vreme, i sećanje na buku dial up interneta. Međutim, neke firme i marketinške agencije širom sveta smatraju da će upravo 2014. godina biti godina kada će blogeri i online stručnjaci postati važan segment u izgradnji i održavanju nekog brenda na Internetu.
Zajedno sa stručnjacima za SEO i društvene mreže, blogeri će u narednih 12 meseci odigrati ključnu ulogu u digitalnom marketingu, piše Digital Marketing Insitut.
A šta će blogeri zapravo da rade? U suštini, njihova uloga će biti dvostruka. S jedne strane, biće zaduženi za stvaranje sadržaja koji ima zadatak da privuče čitaoce i fanove, a s druge strane da im ponudi bitne informacije i podstakne ih na akciju. Kako navodi Business Insider, blogeri, isto kao i mediji, vrlo su vešti u onome što rade, oni ne proizvode neukusan spam, nego rade na pružanju konciznih informacija koje privlače verne korisnike i grade brend. Zapravo poenta blogera je da izgradi odnos sa čitaocem, a u svrhu brenda ili kompanije.

Izvor i foto: Digital Marketing Insitut

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

1 KOMENTAR

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!