Šta prvo pomislite kada čujete reč „bloger“? Za neke ljude ta reč znači davno prošlo vreme, i sećanje na buku dial up interneta. Međutim, neke firme i marketinške agencije širom sveta smatraju da će upravo 2014. godina biti godina kada će blogeri i online stručnjaci postati važan segment u izgradnji i održavanju nekog brenda na Internetu.
Zajedno sa stručnjacima za SEO i društvene mreže, blogeri će u narednih 12 meseci odigrati ključnu ulogu u digitalnom marketingu, piše Digital Marketing Insitut.
A šta će blogeri zapravo da rade? U suštini, njihova uloga će biti dvostruka. S jedne strane, biće zaduženi za stvaranje sadržaja koji ima zadatak da privuče čitaoce i fanove, a s druge strane da im ponudi bitne informacije i podstakne ih na akciju. Kako navodi Business Insider, blogeri, isto kao i mediji, vrlo su vešti u onome što rade, oni ne proizvode neukusan spam, nego rade na pružanju konciznih informacija koje privlače verne korisnike i grade brend. Zapravo poenta blogera je da izgradi odnos sa čitaocem, a u svrhu brenda ili kompanije.
Izvor i foto: Digital Marketing Insitut
I really appreciate your post and you explain each and every point very well. Thanks for sharing this information