SVET – Mađarsko udruženje agencija za odnose s javnošću – HuPRA objavilo je drugo izdanje svog „Crisis Map“ izveštaja, za koji je prikupljeno i analizirano oko 400 slučajeva koji su imali štetan učinak na brendove, organizacije ili poznate ličnosti, a na osnovu čega su sačinjeni i saveti za stručnjake kako da izbegnu ovakve situacije. U saradnji sa vodećih komunikacijskih stručnjaka u Mađarskoj, Sektor kriznih komunikacija HuPRA-e sproveo je svoje istraživanje na temelju međunarodnih modela i metodologija.
Autori su proučavali skandale koji su zahtevali neku vrstu krizne komunikacije i aktivnosti za održavanje ugleda, a uz to su istražili u kojim sektorima i koliko često su se pojavljivali skandali te u kojoj meri su pojedine industrije osetljive na krizu i izložene problemima s ugledom brendova. U više od 40 odsto slučajeva radilo se o javnim uslugama i kompanijama, ali značajno su zastupljeni i problemi u poljima transporta i logistike. Najmanji skup u izveštaju za 2017. godinu činile su krize tehnoloških kompanija, baš kao i godinu ranije. Što se tiče hronologije, januar i august bili su meseci sa najviše kriza u 2017. godini. Na profitne organizacije odnosilo se gotovo pola slučajeva, dok su više od jedne trećine kriza “proizvela” preduzeća u državnom ili nacionalnom vlasništvu.
Ceo izveštaj pogledajte OVDE.