today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Crisis Map: Pregled najvećih brend kriza u 2017.

SVET – Mađarsko udruženje agencija za odnose s javnošću – HuPRA objavilo je drugo izdanje svog „Crisis Map“ izveštaja, za koji je prikupljeno i analizirano oko 400 slučajeva koji su imali štetan učinak na brendove, organizacije ili poznate ličnosti, a na osnovu čega su sačinjeni i saveti za stručnjake kako da izbegnu ovakve situacije. U saradnji sa vodećih komunikacijskih stručnjaka u Mađarskoj, Sektor kriznih komunikacija HuPRA-e sproveo je svoje istraživanje na temelju međunarodnih modela i metodologija.

Autori su proučavali skandale koji su zahtevali neku vrstu krizne komunikacije i aktivnosti za održavanje ugleda, a uz to su istražili u kojim sektorima i koliko često su se pojavljivali skandali te u kojoj meri su pojedine industrije osetljive na krizu i izložene problemima s ugledom brendova. U više od 40 odsto slučajeva radilo se o javnim uslugama i kompanijama, ali značajno su zastupljeni i problemi u poljima transporta i logistike. Najmanji skup u izveštaju za 2017. godinu činile su krize tehnoloških kompanija, baš kao i godinu ranije. Što se tiče hronologije, januar i august bili su meseci sa najviše kriza u 2017. godini. Na profitne organizacije odnosilo se gotovo pola slučajeva, dok su više od jedne trećine kriza “proizvela” preduzeća u državnom ili nacionalnom vlasništvu.

Ceo izveštaj pogledajte OVDE.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!