Marija Gičić, senior brend menadžer za Grand Aroma kafu, govori za Marketing mrežu o projektu Creative Mornings i po čemu se on razlikuje od drugih predavanja za mlade.
Kako je došlo do interesovanja brenda Grand Aroma za kreativna predavanja Creative Mornings?
Grand Aroma kafa nastoji da podrži i podstakne mlade ljude da uče i da se razvijaju, što nas je i motivisalo da podržimo ovaj projekat čiji je cilj da neguje razvoj i edukaciju mlađih generacija.
Šta su posetioci Creative Mornings predavanja imali priliku da čuju u petak?
Tema predavanja bila je Ugly – odnosno prihvatanje „ružnog“ početka realizacije bilo koje vizije ili projekta. Predavanje Savamala, Cut&Paste City održao je Paul Currion, konsultant za humanitarne organizacije. Kao novinar, objavljivao je članke u Grant-u, The White Review, Aeon, Nature, itd, a učestvovao je i u projektima Ko Gradi Grad, Belgrade Soundmap, Kritična Masa i drugim inicijativama u Beogradu.
Po čemu se CreativeMornings izdvaja od drugih predavanja za mlade?
Koncept projekta CreatriveMornings nam se dopao, između ostalog, i zbog njegove dostupnosti, a pod tim mislim da je besplatan i lokalan. Neretko mi se dešavalo da čujem kako mlađi ljudi iz mnogo razloga, nemaju priliku da prisustvuju predavanjima na kojima bi mogli da saznaju nešto novo i korisno. Verujem da će ovaj projekat omogućiti mladima da čuju neke nove informacije koje im mogu približiti sliku o projektima koji su za njih nepoznanica.