Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Content marketing – marketinški termin godine

SVET – Američko udruženje nacionalnih oglašivača (ANA) objavilo je da je marketinška reč/termin 2015. godine ‘content marketing’. U užem su se izboru, između ostalih, našli termini ‘programmatic advertising’, ‘transparentnost’ i ‘storytelling’.

Marketinški stručnjaci okupljeni u udruženju ANA su marketinšku reč godine izabrali među 13 reči koje su najviše okarakterisale ovu godinu.

Jedan od razloga za izbor content marketinga za marketinšku reč godine jeste u tome što upotreba ove vrste marketinga u kampanja doprinosu velikoj angažovanosti potrošača.

Više informacija pročitajte na portalu The Drum.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!