SVET – Coca-Cola je predstavila novu globalnu marketinšku filozofiju i platformu pod nazivom Real Magic, koja poziva sve da proslave pravu magiju čovečanstva. Platforma podseća na Coca-Cola glavnu poruku – da povezuje i slavi ljude svaki dan – koja je još i važnija za svet u kom danas živimo.
Platforma je napravljena na osnovu lekcija naučenih poslednjih 18 meseci – da možemo pronaći magiju svuda oko sebe kada se okupimo u neočekivanim trenucima koji učine svakodnevicu lepšom. Takođe, prepoznaje i mnoge kontradiktornosti koje su doživele nove generacije dok su pokušavale da pronađu harmoniju i ljudsku povezanost u virtuelnom i podeljenom svetu.
Real Magic označava prvu novu globalnu marketinšku platformu za Coca-Colu još od 2016. godine i predstavlja se zajedno sa osveženim vizuelnim identitetom Coca-Cole, kao i novom perspektivom logotipa Coca-Cole. Inspirisan jedinstvenom Coca-Cola ambalažom, logotip Hug u naručju drži zakrivljeni zaštitni znak Coca-Cole na etiketama boca i limenki. Ovaj ”zagrljaj” će vizuelno obgrliti i uokviriti magične trenutke niza komunikacijskih aktivnosti Coca-Cole.
Coca-Cola sarađuje sa umetnicima, fotografima i ilustratorima na oživljavanju koncepta Real Magic kroz predstavljanje logotipa Hug. Kroz njihove posebne i nefiltrirane poglede, oni će oživeti trenutke svakodnevne magije na načine koji su inkluzivni i kolektivni, ali i individualni i izražajni. Partneri u dizajnu su Wieden+Kennedy London, KnownUnknown i Kenyon Weston.
Više informacija dostupno je na linku.