Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Coca-Cola oglas koji vidi samo 5% ljudi!

SVET – Agencija Essencius nedavno je u Danskoj pokrenula kampanju za Coca-Cola Life, čiji slogan može da vidi samo 5% populacije.

Naime, slogan je skriven u tzv. Ishihara slikama, tj. slikama sa kružićima u različitim bojama sa kojima se proverava daltonizam. Obični prolaznici u slikama vide samo zelene i smeđe kružiće, ali oni koji su daltonisti u ovim slikama mogu videti reč „Life“.

Prema istraživanju lokalne agencije, neobičnu sliku može da vidi 17 ispitanika starosti od 10 do 60 godina.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!