today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Cela struka nema dobru reputaciju zbog – ljudi!

Povodom projekta #AgencyReport19, koji već drugu godinu za redom sprovodi portal Marketing mreža, pitali smo predstavnike agencija – šta za njih znači poverenje i da li danas možemo imati poverenje u agencije, klijente, medije i struku u celini. Tim povodom razgovarali smo sa Marinom Grihović, direktorkom PR agencije Headline i digitalne agencije Dkit.

„Poverenje se, pre svega, gradi kroz dugoročne i iskrene odnose između svih partnerskih strana. Mislim da nema velike razlike između privatnih i „pravnih“ odnosa, posebno u okruženju ljudi koji se bave komunikacijama. Mi bi trebalo da imamo urođen (ili stačen) osećaj da prepoznamo kvalitet i istinu i da se na osnovu toga prepoznamo i napravimo zajednički neku dobru priču. Ili da budem konkretna – poverenje možemo da imamo u ljude i sistem poslovanja koji su izgradili oko sebe.

Što se tiče reputacije struke, biću još konkretnija u ovom odgovoru zašto cela struka nema dobru reputaciju – zbog LJUDI. Kolege će znati o čemu pričam, a ako se neki i prepoznaju, ja im tu ne mogu ništa.“

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

3,67 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!