Povodom projekta #AgencyReport19, koji već drugu godinu za redom sprovodi portal Marketing mreža, pitali smo predstavnike agencija – šta za njih znači poverenje i da li danas možemo imati poverenje u agencije, klijente, medije i struku u celini. Tim povodom razgovarali smo sa Marinom Grihović, direktorkom PR agencije Headline i digitalne agencije Dkit.
„Poverenje se, pre svega, gradi kroz dugoročne i iskrene odnose između svih partnerskih strana. Mislim da nema velike razlike između privatnih i „pravnih“ odnosa, posebno u okruženju ljudi koji se bave komunikacijama. Mi bi trebalo da imamo urođen (ili stačen) osećaj da prepoznamo kvalitet i istinu i da se na osnovu toga prepoznamo i napravimo zajednički neku dobru priču. Ili da budem konkretna – poverenje možemo da imamo u ljude i sistem poslovanja koji su izgradili oko sebe.
Što se tiče reputacije struke, biću još konkretnija u ovom odgovoru zašto cela struka nema dobru reputaciju – zbog LJUDI. Kolege će znati o čemu pričam, a ako se neki i prepoznaju, ja im tu ne mogu ništa.“