today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

BUSINESS AND TRENDS 2018: Dela, a ne reči!

Marketing mreža pokrenula je seriju tekstova BUSINESS AND TRENDS 2018, u kojima direktori agencija iz Srbije ocenjuju godinu za nama i daju prognoze za narednu. Naša sagovornica ovoga puta bila je Tamara Bekčić, Managing Director & Co-Founder, Chapter 4 PR.

Kako biste ocenili godinu za nama u oblasti komunikacija u Srbiji? Koliko je ona bila (ne)uspešna za PR agencije u Srbiji?
Godina za nama je bila turbulentna, ali koja nije? Različiti faktori su uticali na otežavajuće poslovne okolnosti, ali i pored toga, mislim da je za PR agencije u Srbiji ovo bila dobra godina, što je pozitivan pokazatelj.

Naša agencija je tokom 2018. uspela da nadmaši poslovne planove i projekcije: dobro pozicionirana, pokazuje kontinuiran rast i visok stepen stabilnosti tima i klijenata. Kada posmatramo širi kontekst, Chapter 4 Srbija je jedna od najboljih agencija u celoj grupi, a poslujemo širom Centralne i Istočne Evrope. Vrednost i uspeh koje smo timski postigli protekle godine rezultat je napora svakog člana tima i poverenja koje smo izgradili s klijentima.

Tokom 2018. godine smo pre svega bili snažan oslonac klijentima u razvoju odnosa sa stejkholderima, realizovali smo mnogo novih projekata i širili svoju poziciju dinamične regionalne komunikacijske mreže. Razvijali smo digitalni sadržaj s jedne strane i analitiku s druge, kako kroz sopstvena istraživanja, tako i ona za klijente; organizacija događaja se odlično razvija kroz chapter4events.rs platformu koju smo lansirali, a klijentima smo u ovoj godini pružili i rekordan broj komunikacijskih treninga. Najvažnije je da smo većinu partnerstava uspeli da podignemo na još viši nivo i taj stalni razvoj je ono što Chapter 4 konsultantski tim čini posebno značajnim.

Koje trendove ili izazove u oblasti komunikacija možemo da očekujemo u 2019.?
Svakodnevno nailazimo na izazove s kojima se uspešno borimo već punih 9 godina, ali „to je ljubav, to se voli“. Šalu na stranu, rizik postoji stalno, ali se vodimo znanjem i iskustvom i sa svakom novom preprekom postajemo bolji, zahvalni na prilikama i zaključcima koje smo stekli.

Kada govorimo o trendovima, moram da kažem da verujem da se posao komunikatora nije suštinski promenio. Menjaju se ciljne grupe i menjaju se kanali, zbog čega je stalni trend – učenje: biti u korak s vremenom i tržištem i ako ili kad god je to moguće – ispred njega, analizirajući lokalne prilike i pomno prateći region i svet.

Uvek imam neku pozitivnu tremu u pogledu budućnosti, uprkos planovima i dobroj timskoj postavi. Verujem da je to zapravo osećaj odgovornosti, jer naši ciljevi nisu oni koje smo danas postigli, već uvek viši, bolji i dalji… što nije ni malo lako. Stalno i aktivno radimo na tome da budemo još bolji poslodavac, partner i savetnik klijentu. Kontinuirano podižemo lestvicu i time budemo i konkurentni i suštinski važan poslovni savetnik klijentima.

Poslovni savet – kako da agencije bolje posluju u 2019.? Šta je potrebno da uradimo na nivou struke, agencije, pojedinca?
Akcija je osnova uspeha. Ako želimo bolje tržišne uslove, moramo da se oko njih i sami potrudimo, na nivou struke, kompanija, agencija i pojedinaca. Tu mislim pre svega na transparentnost, etiku i integritet. Jednostavno: dela, a ne reči.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

4,40 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!