BUSINESS AND TRENDS 2018: Content je ono što nas čini drugačijim u odnosu na druge!

Marketing mreža pokrenula je seriju tekstova BUSINESS AND TRENDS 2018, u kojima direktori agencija iz Srbije ocenjuju godinu za nama i daju prognoze za narednu. Naš sagovornik ovoga puta bio je Ivan Kleut, Client Service Director u agenciji Golin Beograd.

Kako biste ocenili godinu za nama u oblasti komunikacija u Srbiji? Koliko je ona bila (ne)uspešna za PR agencije u Srbiji?
Godina za nama bila je godina izazova, dobrih i uspešnih kampanja. Agencije su pokazale da na našem tržištu postoji kreativni potencijal koji nije ograničen geografskim granicama. Ali na putu od prezentacije u PowerPoint-u do realizacije ideje stoji budžet kao promenljiva vrednost od koje zavisi konačni rezultat. PR odavno nije samo plasiranje saopštenja, već privlačenje pažnje zanimljivim content-om. Agencija Golin Beograd naročito je ponosna na veliku nacionalnu kampanju “Otvorimo zajedno Narodni muzej” koju je kreirala za kompaniju HEINEKEN Srbija. Inspirisani remek-delima srpskog slikarstva osmislili smo seriju limenki Zaječarskog piva, od čije prodaje su prikupljena sredstva za obnovu i otvaranje najstarije muzejske institucije u zemlji.

Koje trendove ili izazove u oblasti komunikacija možemo da očekujemo u 2019.?
Trend je pitanje okolnosti u datom trenutku. Kao što se menjaju trendovi u modi, tako se i u odnosima s javnošću menja način komuniciranja i evolvira. Integrisani vid komunikacije je već dugo u fokusu, pa smo ponosni što je globalna agencija Golin začetnik novog trenda, u čijem središtu je, golinovskim jezikom rečeno – progressive PR, što znači da su strateški planirani, vođeni i negovani odnosi s javnošću osnova dobre i uspešne komunikacije.

Prema globalnim Golinovim istraživanjima, trendovi u narednom periodu dovešće do smene velikih influensera, kao brend ambasadora, u korist mikro i nano influensera, koji su globalno manje poznati. Iako imaju manji broj pratilaca, ovaj tip influensera zbog svog ličnog pečata prepoznati su kao posvećeniji i pouzdaniji. Takođe, predviđanja pokazuju da bi novi nosioci medijskog uticaja mogli postati i sami novinari, kao predstavnici svojih medijskih kuća koje javnost prati ne samo putem medija, već i kroz njihove lične kanale društvenih mreža.

Poslovni savet – kako da agencije bolje posluju u 2019.? Šta je potrebno da uradimo na nivou struke, agencije, pojedinca?
Content je ono što nas definiše i čini drugačijim u odnosu na druge. Dobra ideja ne iziskuje nužno mnogo novca, zato je važno da podstaknemo maštu. Kreativnost je jedini način da se izdvojimo.


Oceni tekst

5,00 od 5
Loading...

Komentari