Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

BUSINESS AND TRENDS 2018: Content je ono što nas čini drugačijim u odnosu na druge!

Marketing mreža pokrenula je seriju tekstova BUSINESS AND TRENDS 2018, u kojima direktori agencija iz Srbije ocenjuju godinu za nama i daju prognoze za narednu. Naš sagovornik ovoga puta bio je Ivan Kleut, Client Service Director u agenciji Golin Beograd.

Kako biste ocenili godinu za nama u oblasti komunikacija u Srbiji? Koliko je ona bila (ne)uspešna za PR agencije u Srbiji?
Godina za nama bila je godina izazova, dobrih i uspešnih kampanja. Agencije su pokazale da na našem tržištu postoji kreativni potencijal koji nije ograničen geografskim granicama. Ali na putu od prezentacije u PowerPoint-u do realizacije ideje stoji budžet kao promenljiva vrednost od koje zavisi konačni rezultat. PR odavno nije samo plasiranje saopštenja, već privlačenje pažnje zanimljivim content-om. Agencija Golin Beograd naročito je ponosna na veliku nacionalnu kampanju “Otvorimo zajedno Narodni muzej” koju je kreirala za kompaniju HEINEKEN Srbija. Inspirisani remek-delima srpskog slikarstva osmislili smo seriju limenki Zaječarskog piva, od čije prodaje su prikupljena sredstva za obnovu i otvaranje najstarije muzejske institucije u zemlji.

Koje trendove ili izazove u oblasti komunikacija možemo da očekujemo u 2019.?
Trend je pitanje okolnosti u datom trenutku. Kao što se menjaju trendovi u modi, tako se i u odnosima s javnošću menja način komuniciranja i evolvira. Integrisani vid komunikacije je već dugo u fokusu, pa smo ponosni što je globalna agencija Golin začetnik novog trenda, u čijem središtu je, golinovskim jezikom rečeno – progressive PR, što znači da su strateški planirani, vođeni i negovani odnosi s javnošću osnova dobre i uspešne komunikacije.

Prema globalnim Golinovim istraživanjima, trendovi u narednom periodu dovešće do smene velikih influensera, kao brend ambasadora, u korist mikro i nano influensera, koji su globalno manje poznati. Iako imaju manji broj pratilaca, ovaj tip influensera zbog svog ličnog pečata prepoznati su kao posvećeniji i pouzdaniji. Takođe, predviđanja pokazuju da bi novi nosioci medijskog uticaja mogli postati i sami novinari, kao predstavnici svojih medijskih kuća koje javnost prati ne samo putem medija, već i kroz njihove lične kanale društvenih mreža.

Poslovni savet – kako da agencije bolje posluju u 2019.? Šta je potrebno da uradimo na nivou struke, agencije, pojedinca?
Content je ono što nas definiše i čini drugačijim u odnosu na druge. Dobra ideja ne iziskuje nužno mnogo novca, zato je važno da podstaknemo maštu. Kreativnost je jedini način da se izdvojimo.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!