today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

BUSINESS AND TRENDS 2018: Celokupno tržište PR usluga je u stagnaciji!

Marketing mreža pokrenula je seriju tekstova BUSINESS AND TRENDS 2018, u kojima direktori agencija iz Srbije ocenjuju godinu za nama i daju prognoze za narednu. Naš sagovornik ovoga puta bio je Borislav Miljanović, CEO agencije Represent Communications.

Kako biste ocenili godinu za nama u oblasti komunikacija u Srbiji? Koliko je ona bila (ne)uspešna za PR agencije u Srbiji?
Godina za nama je za PR industriju u Srbiji bila teška kao i nekoliko prethodnih. Ali se pokazalo da one agencije koje znaju svoj posao i one koje investiraju u razvoj zaposlenih nemaju razloga za brigu. Jasno su se odvojile 3-4 agencije koje pobeđuju na pitchevima i za koje se posao širi iako je celokopno tržište PR usluga u stagnaciji. Naše iskustvo govori da kombinacija poznavanja tehnika komuniciranja na klasičnim medijima sa novim digitalnim znanjima i kanalima daje odlične rezultate i da se sve više klijenata odlučuje za agencije koje pokrivaju ove dve oblasti uz kvalitetnu video produkciju.

Koje trendove ili izazove u oblasti komunikacija možemo da očekujemo u 2019.?
Za nas je content marketing, kako za tradicionalne, tako i za digitalne medije sadašnjost i budućnost. Učimo i razvijamo se i u oblasti performance marketinga jer smatramo da uz proizvodnju dobrog sadržaja treba biti i majstor distribucije. Nadamo se da će naš Digital Element u sledećoj godini postati standard u prikupljanju i analizi big data na srpskom internetu.

Poslovni savet – kako da agencije bolje posluju u 2019.? Šta je potrebno da uradimo na nivou struke, agencije, pojedinca?
Da svi zajedno mnogo više učimo. Svetska marketinška industrija je u krizi. Svi vidimo kako je internet uništio štampane medije, vidimo kako novi igrači napadaju i klasične televizije, ali se i dalje u našoj industriji bavimo kreativnošću u proizvodnji oglasa. A internet ne trpi oglase. I svi veliki marketinški konglomerati moraju da menjaju modele poslovanja jer buduća valuta u našoj industriji je content. Samo oni koji budu pravili kvalitetne i kreativne sadržaje biće interesantni klijentima 21. veka.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

2,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!