today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

BUSINESS AND TRENDS: Svi mi, zaposleni u našoj industriji, odgovorni smo za reputaciju struke!

Marketing mreža svake godine objavljuje seriju tekstova BUSINESS AND TRENDS, u kojima direktori agencija, direktori marketing i komunikacija ocenjuju godinu za nama i daju prognoze za narednu. Naša sagovornica ovoga puta bila je Marija Matić, Strategy&Clients Director, Direct Media United Solutions. 

Kako biste ocenili 2022. godinu u oblasti tržišnih komunikacija u Srbiji? Gde smo, a gde želimo da budemo?

2022. su pre svega obeležila globalna dešavanja, ekonomska kriza i velika inflacija ali i relaksiranje kovid mera. Svi ovi uticaji dovoljno govore u kom okruženju je cela industrija radila i koliko smo, kad sagledamo celu godinu, pokazali istrajnost i umešnost da se prilagodimo i stvorimo jake tržišne komunikacije.

2022. je u fokus stavila pitanje brand safety, komunikaciju sa Gen Z i efikasnost kampanja.

Naša industrija teži uvodjenju globalnih trendova ali i dalje smo pod uticajem prilično tradicionalnog i malog ekonomskog tržišta. Zahvaljujući pre svega našoj kreativnosti, u svetu gde automatizacija, tehnologija i big data preuzimaju primat, mi i dalje uspešno stvaramo naše originalno advertajzing tržište.

Ko su changemakeri u advertising industriji u Srbiji? 

Svaki pojedinac koji se bori da ovo tržište bude korak ispred svake godine. Svaki oglašivač, agencija i medij, koji ulaže u inovativni razvoj svojih segmenata rada.

Na koji način doprinosite razvoju struke (lično i kroz svoj rad u agenciji/kompaniji)? 

Direct Media je agencija koja uvodi najnovije trendove na tržište i stvara jake strateške kampanje. Takođe, učestvujemo u svim strukovnim udruženjima i pružamo punu podršku svim inicijativama za unapredjenje i standardizaciju tržišta.

Strateški pravac Direct Medije jesu moderne komunikacije uz realno sagledavanje efikasnosti offline i online oglašavanja. Kao lokalna, nezavisna agencija imamo tu prednost da odlično poznajemo lokalno tržište i da stvaramo efikasne komunikacijske kampanje primenjene ekskluzivno za tržište regiona.

Sigurno da je naš fokus kao i oglašivača i generalno kompanija, komunikacija sa Generacijom Z. Bili smo prva agencija koja je uradila istraživanje za Generaciju Z kao i za Milenijalce. Medjutim, s obzirom na demografsku strukturu stanovništva sagledavamo i važnost drugih segmenata i ciljnih grupa.

Dodala bih i da je jedan od naših glavnih rezultata ove godine sve veći broj digital native brendova sa kojima radimo i zaista napredne komunikacije koje razvijamo.

Ko je danas odgovoran za reputaciju struke u Srbiji? 

Često se pominje ova tema, a malo je konkretnih odgovora. Svi mi zaposleni u našoj industriji smo odgovorni za reputaciju struke. Ono što je važno je da su ove godine IAA Srbija i agencija Ipsos Strategic Marketing sproveli istraživanje o reputaciji marketinške struke. Preporučujem ovaj izveštaj koji daje neke od odgovora.

Od 2023. očekujem… 

Mnogo! Neka nas obraduje nekim lepim dogadjajima i neka bude mirnija od 2022.

U Novoj 2023. želim svima pre svega zdravlja a zatim i mnogo uspeha i radosti.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!