today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

BUSINESS AND TRENDS: Potrošači su changemakeri u advertising industriji!

Marketing mreža svake godine objavljuje seriju tekstova BUSINESS AND TRENDS, u kojima direktori agencija, direktori marketing i komunikacija ocenjuju godinu za nama i daju prognoze za narednu. Naša sagovornica ovoga puta bila je Marija Vićić, Executive Director, Two Rivers. 

Kako biste ocenili 2022. godinu u oblasti tržišnih komunikacija u Srbiji? Gde smo, a gde želimo da budemo?

Ispipavamo teren, svi. Vraćamo se većim događajima i susretima uživo gde se brendovi i potrošači opet susreću zajedno, Netflix koji je ranije rekao „NE“ reklamama, sada te iste reklame postaju deo programa, sa druge strane pronalazimo načine kako da “savladamo” TikTok ili kreiramo autentičnije sadržaje za gledaoce i bolje razumemo šta donosi Web3.

Nedavno sam čula da je neko rekao da živimo u “doba velike anksizonosti”, jer se dešavaju globalne promene koje ne mogu da zaobiđu i nas i našu industriju, i nadam se da će se uskoro to doba i završiti. Ali, ako mu uskoro i ne vidimo kraj, želela bih da postanemo još hrabriji, agilniji, prijemčiviji za primenu svetskih trendova, npr. u delu branded entertaimenta, i uopšte, unesemo više humora u komunikaciju.

Ko su changemakeri u advertising industriji u Srbiji?

Potrošači. Oni inspirišu brendove da budu drugačiji i da se menjaju, ali i da sve vreme u osnovi ostanu svoji. I treniraju nas da stalno budemo na oprezu, učimo, prilagođavamo se.

Na koji način doprinosite razvoju struke (lično i kroz svoj rad u agenciji/kompaniji)? 

Nezahvalno pitanje, to je bolje da pitate nekoga iz industrije ko će biti objektivniji. Trudim se da sa svima imam otvorenu komunikaciju 😊

Ko je danas odgovoran za reputaciju struke u Srbiji?

Ljudi iz advertajzinga. Isključivo i jedino ljudi iz advertajzinga. Zanimljivo, profesija koju bije glas da može “sve da proda” ne može da “proda” dobar glas o sebi. Još uvek ponekad čujemo da je marketing “prodavanje magle”. Da je tako, sigurna sam da bi marketari tu maglu odavno prodali.

Od 2023. očekujem… 

Da se malo više svi razumemo, osnažimo se u promenama i usvojimo barem jednu održivu naviku.

 

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!